|
|
|
Besvar
|
| Forfatter | ||
trenskow
Bruger
Oprettet: 12-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 156 |
Emne: Er dette fornuftigt?Sendt: 08-Juni-2008 kl. 00:00 |
|
|
Hej Vi har for nylig flyttet i hus, og vil nu opgradere installationen af kabler osv til TV, da jeg får grynede billeder, specielt på mit HD-TV og MedieCenter. Nu er opsætningen sådan, at lige efter signalkilden, der er der sat en billig 2 vejs splitter på, og på de alm hun antennestik der sidder der, er der koblet henholdsvis 2 og 3 antennestik på, som går til de forskellige rum. Ud fra det som jeg har læst mig frem til på dette forum, så har jeg overvejet at købe ind til nedenstående setup, men er det fornuftigt? -- Antenne ind --- Links til produkterne: Desuden, så vil jeg skifte gerne skifte antennedåsen i stuen, da den i forvejen hænger ud af væggen. Kom med jeres råd og ideer. Redigeret af trenskow - 08-Juni-2008 kl. 01:54 |
||
![]() |
||
trenskow
Bruger
Sendt: 17-Juni-2008 kl. 22:48 |
|
|
Er der ikke nogen her som kan give mig input til dette? Eller er det i det forkerte forum jeg har postet det?
|
||
![]() |
||
Radiomanden
Platin medlem
Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40866 |
Sendt: 17-Juni-2008 kl. 22:58 |
|
|
Dine 2 sidste link virker ikke. |
||
|
Tangent Ampster BT II - Technics SL 1210 MK2 - Technics SL PG 390 - Panasonic DMP-BD84EG-K - Google TV Streamer - Panasonic 55z80a - Klipsch Flexus CORE 200 - JBL Authentics 500.
|
||
![]() |
||
trenskow
Bruger
Sendt: 20-Juni-2008 kl. 19:30 |
|
Korrekt, hvis du gad og læse færdigt, har jeg lige nedenunder skrevet
|
||
![]() |
||
Besvar
|
|
| Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |