|
|
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Forfatter | ||||
kaizer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2369 |
![]() |
|||
Jeg ville sige nej. Jeg kender ikke det TV, men et familiemedlem havde et Medion TV fra Aldi for et års tid siden, og det var ikke noget at råbe hurra for. Til prisen kan man nok få noget der er bedre.
|
||||
![]() |
||||
Notfast ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 28-April-2008 Sted: Øst Jylland Status: Offline Point: 2876 |
![]() |
|||
Redigeret af Notfast - 25-Juni-2010 kl. 10:57 |
||||
.....
|
||||
![]() |
||||
Notfast ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 28-April-2008 Sted: Øst Jylland Status: Offline Point: 2876 |
![]() |
|||
Ellers så er det eneste de har tilfælles er samme forhandler. Lige som Sony, Samsung og Panasonic + flere jo også må være ens kvalitet - De har jo også samme forhandler.
|
||||
.....
|
||||
![]() |
||||
Exxtreme ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 07-Oktober-2006 Sted: Skagen Status: Offline Point: 1091 |
![]() |
|||
|
||||
![]() |
||||
Hans j ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Marts-2007 Status: Offline Point: 4207 |
![]() |
|||
|
||||
![]() |
||||
Slettet_120331 ![]() -- ![]() Oprettet: 10-Maj-2009 Sted: Danmark Status: Offline Point: 1123 |
![]() |
|||
Du hælder vand i din computer sender den til rep og en eller anden tekniker siger at du skulle have købt noget andet. Det eneste du kan konkludere ud af det er at teknikeren ikke kan lide medion. Man kunne forestille sig at teknikere har grunde til ikke at kunne lide produkter som ikke er gældende for forbrugeren f.eks. hvis et produkt er svært at skilde af. @Exxtreme og Hans J Det var da en satans måde at diskutere på. Quotes besvare man under og ikke inden i med en anden farve eller fed skrift. Gør det totalt ulæseligt.
|
||||
![]() |
||||
Vistrup ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1179 |
![]() |
|||
Jeg fremhævede det IKKE som om at det er noget nyt - Sådan TOLKEDE du det og du tog fejl. lev med det. Det er noget crap fordi det ikke giver én nogen idé om, hvor høj den reele kontrast er. Hvad andre producenter skriver, gør det sådan set ikke bedre. Redigeret af Vistrup - 25-Juni-2010 kl. 12:52 |
||||
LG C1 65"
Sonos Arc Sonos Sub3 Apple TV 4K PS5 |
||||
![]() |
||||
wigant ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 28-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 132 |
![]() |
|||
Hmmm...mon trådstarter har fået svar på sit spørgsmål.....??
![]() |
||||
![]() |
||||
Cyberguyen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4951 |
![]() |
|||
Hvad er "Synsvinkel ratio: 16:9" som de skriver om?
Er det hvis man er uden for synsvinkel, så ændrer billedet sig til eksempelvis 4:3 format? ![]() |
||||
![]() |
||||
Lennon ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4858 |
![]() |
|||
Rolig nu ! - vandskaden som jeg omtaler skyldtes et sprængt varmvandsrør i bryggerset, hvor den bærbare Medion uheldigdigvis var blevet efterladt . Ingen PC i verden havde overlevet dette ! Den blev primært sendt til rep for måske at redde nogle data.
Mit budskab var at teknikeren på rep. værkstedet syntes meget lidt om Medion , - med andre ord noget værre skrammel !
Hvor billigt skal et dårligt produkt være, - for at være et godt køb ? ?
|
||||
Samsung PS63C7705
Samsung HDbox Pioneer LX86 Jamo D8 surround m SUB Nikon D7100 DELL 2408WFP skærm |
||||
![]() |
||||
detlef ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Juli-2006 Sted: Kolding Status: Offline Point: 1390 |
![]() |
|||
Som tidligere ALDI lager mand må jeg lige blande mig en anelse. Ved ALDi kommer alt retur via central lageret, jeg fik derfor en god fornemmelse af hvad der var problemer med, typisk var dyrere produkter som PC'er og TV fra Medion sjældent på reklamations pallen, de billigere, så som multi fjernbetjeninger, mus osv oftere.
Jeg er overbevist om at man kan få bedre til ( næsten ) samme penge hvis man ser sig om, men reklamationerne var relativt få... |
||||
![]() |
||||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19818 |
![]() |
|||
Det vil sige at den Medion computer jeg skal have skiftet en blæser i (grafikkortblæser der periodisk larmer) som jeg har fået et fragtbrev på, sendes via Service provider, til Aldis lager, for at blive repareret af Service provider igen? Nej, det forbeolder sig sådan at ALDI afviser de felste reklamationer i butikken, men beder dig om at tage fat i hotline, som så sender et fragtbrev. (ovenstående har intet med kvaliteten af Medion udstyr at gøre) Klaus |
||||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |