recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Er dette ikke et knaldtilbud?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketEr dette ikke et knaldtilbud?

Besvar Besvar Side  <1 234
Forfatter
Besked
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19818
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Juni-2010 kl. 15:07
Oprindeligt skrevet af Lennon Lennon skrev:

Mit budskab var at teknikeren på rep. værkstedet syntes meget lidt om Medion , - med andre ord noget værre skrammel !

Det må være cirka 5 år siden?

Der var det et meget uprofessionelt firma der håndterede Medions service i Danmark (de var også i Kontant på DR). Firmaet blev fyert på gråt papir af Medion, fordi de var for ringe, havde underlige udtalelser til kunder osv osv.

Det være sagt, har MEdions bærbare et uheldigt ry, en del af dem havde det med at blive meget varme. Deres tstaionære derimod kan jeg kun anbefale og de fleste af deres tv er okay til prisen, mest på udstyret, mindre på selve billedet.

Klaus
Til top
detlef Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 15-Juli-2006
Sted: Kolding
Point: 1390
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Juni-2010 kl. 17:24
Oprindeligt skrevet af KlausDM KlausDM skrev:

Oprindeligt skrevet af detlef detlef skrev:

Som tidligere ALDI lager mand må jeg lige blande mig en anelse. Ved ALDi kommer alt retur via central lageret

Det vil sige at den Medion computer jeg skal have skiftet en blæser i (grafikkortblæser der periodisk larmer) som jeg har fået et fragtbrev på, sendes via Service provider, til Aldis lager, for at blive repareret af Service provider igen?

Nej, det forbeolder sig sådan at ALDI afviser de felste reklamationer i butikken, men beder dig om at tage fat i hotline, som så sender et fragtbrev.

(ovenstående har intet med kvaliteten af Medion udstyr at gøre)

Klaus

Hvordan den butik du har handlet med har håndteret sagen kan jeg jo ikke vide. Jeg ved dog trods alt hvad jeg håndterede på et dagligt basis i næsten 3 år. Aldis butikker handler beklageligt vis tit på egen hånd, mener at der var en sag om netop det i TV for et par år siden. Korrekt procedure var at sende tingene via centrallageret.
Til top
Exxtreme Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 07-Oktober-2006
Sted: Skagen
Point: 1091
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Juni-2010 kl. 21:22
Oprindeligt skrevet af Hans j Hans j skrev:

Oprindeligt skrevet af Exxtreme Exxtreme skrev:

Sådan en gang politikersnak Wink, nu spørger jeg dig direkte: Mener du TV købt i Aldi er af god kvalitet ja eller nej ?

Det er sgu da ikke politikersnak... Du kan bare tage og læse det der bliver skrevet istedet for at opdigte en masse holdninger du tror jeg har! Nej jeg mener ikke TV købt i Aldi er af god kvalitet, men det har ikke en skid med Aldi at gøre... Det skyldes udelukkende de produkter de forhandler indenfor TV...

Jamen så har jeg blot misforstået dig, du er glad for Aldi men ikke deres produkter Wink.

PS: Med mindre Medion står bag UMC så tror jeg ikke Aldi får oplysningerne fra Medion Wink.

Mente selvfølgelig UMC

[/QUOTE]
Jeg har ikke noget imod Aldi's forretning, og heller ikke deres produkter... Deres TV er i mine øjne bare ikke gode nok til at konkurrere med markedets øvrige produkter i samme prissegment...
Til top

Besvar Besvar Side  <1 234

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu