|
|
Besvar ![]() |
Side <1 234 |
Forfatter | ||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19818 |
![]() |
|
Det må være cirka 5 år siden? Der var det et meget uprofessionelt firma der håndterede Medions service i Danmark (de var også i Kontant på DR). Firmaet blev fyert på gråt papir af Medion, fordi de var for ringe, havde underlige udtalelser til kunder osv osv. Det være sagt, har MEdions bærbare et uheldigt ry, en del af dem havde det med at blive meget varme. Deres tstaionære derimod kan jeg kun anbefale og de fleste af deres tv er okay til prisen, mest på udstyret, mindre på selve billedet. Klaus |
||
![]() |
||
detlef ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Juli-2006 Sted: Kolding Status: Offline Point: 1390 |
![]() |
|
Hvordan den butik du har handlet med har håndteret sagen kan jeg jo ikke vide. Jeg ved dog trods alt hvad jeg håndterede på et dagligt basis i næsten 3 år. Aldis butikker handler beklageligt vis tit på egen hånd, mener at der var en sag om netop det i TV for et par år siden. Korrekt procedure var at sende tingene via centrallageret. |
||
![]() |
||
Exxtreme ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 07-Oktober-2006 Sted: Skagen Status: Offline Point: 1091 |
![]() |
|
Jeg har ikke noget imod Aldi's forretning, og heller ikke deres produkter... Deres TV er i mine øjne bare ikke gode nok til at konkurrere med markedets øvrige produkter i samme prissegment... |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 234 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |