recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Er dette noget værd ?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Er dette noget værd ?

Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
wanting Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 27-April-2006
Sted: Esbjerg
Status: Offline
Point: 721
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér wanting Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Er dette noget værd ?
    Sendt: 14-Februar-2012 kl. 17:53
Min kæreste har i dag et alm gammel Prosonic tv og jeg har set Elkiosken har en 32 tommer lcd til 1888 kr

http://www.elgiganten.dk/product/tv-radio/fladskarms-tv/32PFL3606H/philips-32-full-hd-lcd-tv-32pfl3606h

Da jeg har et budget på 2000 kr til en gave til hende vil jeg hører om det er ok til prisen i forhold til hvad hun har i dag eller om man kan få noget bedre til de samme penge ?
Til top
reslfj Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 14-Maj-2007
Sted: Denmark
Point: 2247
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér reslfj Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Februar-2012 kl. 23:27
Hvordan og hvorfra modtager hun TV - kabel, satellit antenne eller ?

Lars  Smile
Send mindst én DR kanal HEVC kodet, så alle forstår at alt nyt skal kunne HEVC.
Til top
Mufti Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-Marts-2010
Sted: Taastrup
Point: 4909
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mufti Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Februar-2012 kl. 23:45
Jeg tror ikke du finder noget bedre i den prisklasse.

Der er ikke T2 tuner i.

Det betyder at hun ikke kan modtage TV2HD når de begynder at sende på Boxer om kort tid.

TV2 kan naturligvis stadig modtages i SD udgaven.

Hvis hun ser TV via kabel skal du tjekke med udbyderen om manglen på T2 betyder noget.
Til top
wanting Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér wanting Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Februar-2012 kl. 18:05
Det er via kabel tv og lige meget hvad vil det vel være et skridt op fra en alm prosonic billedrørs tv :-)
Til top
Kasper_J Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-Marts-2007
Point: 2830
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kasper_J Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Februar-2012 kl. 18:12
Det er OK til prisen, men så heller ikke mere. Jeg har selv et som ekstra TV, men ville nødigt have det som mit primære TV. Der er meget vundet ved at finde 1-1.500kr mere til projektet.

Men jo jo det er da bedre end et gammelt prosonic - Til prisen tvivler jeg på at det bliver væsentligt bedre.

Mit køre fint med yousee, men jeg måtte firmware opdatere det før at jeg kunne placere kanalerne rigtigt (det var nu stadigvæk et helvede).

Det har også nogle sjove design fejl i brugerfladen, f.eks. er der irriterende nok ikke en dedikeret knap til TV guiden.

Redigeret af Kasper_J - 15-Februar-2012 kl. 18:14
Til top
wanting Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér wanting Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Februar-2012 kl. 18:23
lad os så sige jeg finder de 1000-1500 mere, hvad ville du så købe ( må gerne være større )
Til top
Kasper_J Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-Marts-2007
Point: 2830
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kasper_J Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Februar-2012 kl. 20:49
Til top
wanting Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér wanting Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Februar-2012 kl. 22:01
Har lige købt det her for 3500 kr så regner med det er billigt :-)

Redigeret af wanting - 15-Februar-2012 kl. 22:03
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Februar-2012 kl. 22:09
Oprindeligt skrevet af wanting wanting skrev:

Har lige købt det her for 3500 kr så regner med det er billigt :-)

Det skyldes vel at der ikke er T2 tuner i
Til top
wanting Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér wanting Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Februar-2012 kl. 22:17
Hvis du ellers gad læse så skriver de øverst i bjælken "Panasonic TX-P 42S30 Y" Smile

TX-P42S30 er udstyret med tunere til antenne-/kabelnetværk (DVB-T, DVB-C) og understøtter også den nye DVB-T2-standard.

Og da det skal kører gennem kabel tv gennem fælledsantenne og ikke Boxer så vil det vel ikke have nogen betydning hvis det var modellen uden Y.. Og så vide jeg husker så kan man kræve erstatning hvis det viser jeg ikke at have det funktioner de reklamer med ;-)
Men lige meget hvad så er 3500 kr sgu billigt for den skærm ik :-)

Redigeret af wanting - 15-Februar-2012 kl. 22:46
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Februar-2012 kl. 11:53
That slipped my mind..
Til top
wanting Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér wanting Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Februar-2012 kl. 16:24
Du er tilgivet :-)

Men lad os nu sige det ikke var Y modellen så var T2 tuner vel KUN relevant hvis man har boxer og ikke kabel tv udbyder ?
Til top

Besvar Besvar Side  12>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu