|
Er dette noget værd ? |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
wanting ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 27-April-2006 Sted: Esbjerg Status: Offline Point: 721 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 14-Februar-2012 kl. 17:53 |
Min kæreste har i dag et alm gammel Prosonic tv og jeg har set Elkiosken har en 32 tommer lcd til 1888 kr
http://www.elgiganten.dk/product/tv-radio/fladskarms-tv/32PFL3606H/philips-32-full-hd-lcd-tv-32pfl3606h Da jeg har et budget på 2000 kr til en gave til hende vil jeg hører om det er ok til prisen i forhold til hvad hun har i dag eller om man kan få noget bedre til de samme penge ?
|
|
![]() |
|
reslfj ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 14-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2247 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvordan og hvorfra modtager hun TV - kabel, satellit antenne eller ?
Lars ![]() |
|
Send mindst én DR kanal HEVC kodet, så alle forstår at alt nyt skal kunne HEVC.
|
|
![]() |
|
Mufti ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4909 |
Jeg tror ikke du finder noget bedre i den prisklasse.
Der er ikke T2 tuner i. Det betyder at hun ikke kan modtage TV2HD når de begynder at sende på Boxer om kort tid. TV2 kan naturligvis stadig modtages i SD udgaven. Hvis hun ser TV via kabel skal du tjekke med udbyderen om manglen på T2 betyder noget.
|
|
![]() |
|
wanting ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 27-April-2006 Sted: Esbjerg Status: Offline Point: 721 |
Det er via kabel tv og lige meget hvad vil det vel være et skridt op fra en alm prosonic billedrørs tv :-)
|
|
![]() |
|
Kasper_J ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-Marts-2007 Status: Offline Point: 2830 |
Det er OK til prisen, men så heller ikke mere. Jeg har selv et som ekstra TV, men ville nødigt have det som mit primære TV. Der er meget vundet ved at finde 1-1.500kr mere til projektet.
Men jo jo det er da bedre end et gammelt prosonic - Til prisen tvivler jeg på at det bliver væsentligt bedre. Mit køre fint med yousee, men jeg måtte firmware opdatere det før at jeg kunne placere kanalerne rigtigt (det var nu stadigvæk et helvede). Det har også nogle sjove design fejl i brugerfladen, f.eks. er der irriterende nok ikke en dedikeret knap til TV guiden. Redigeret af Kasper_J - 15-Februar-2012 kl. 18:14 |
|
![]() |
|
lad os så sige jeg finder de 1000-1500 mere, hvad ville du så købe ( må gerne være større )
|
|
![]() |
|
Kasper_J ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-Marts-2007 Status: Offline Point: 2830 |
Hvis vi skal holde os under 3500 ville dette nok være mit bud:
http://www.bilka.dk/Elektronik/TV/Panasonic/Panasonic-42-Plasma-TX-P42C3--01154000040%28Purchase_Other_DS%29 |
|
![]() |
|
Har lige købt det her for 3500 kr så regner med det er billigt :-)
Redigeret af wanting - 15-Februar-2012 kl. 22:03 |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
|
|
![]() |
|
Hvis du ellers gad læse så skriver de øverst i bjælken "Panasonic TX-P 42S30 Y"
![]() + TX-P42S30 er udstyret med tunere til antenne-/kabelnetværk (DVB-T, DVB-C) og understøtter også den nye DVB-T2-standard. Og da det skal kører gennem kabel tv gennem fælledsantenne og ikke Boxer så vil det vel ikke have nogen betydning hvis det var modellen uden Y.. Og så vide jeg husker så kan man kræve erstatning hvis det viser jeg ikke at have det funktioner de reklamer med ;-) Men lige meget hvad så er 3500 kr sgu billigt for den skærm ik :-)
Redigeret af wanting - 15-Februar-2012 kl. 22:46 |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
That slipped my mind..
|
|
![]() |
|
Du er tilgivet :-)
Men lad os nu sige det ikke var Y modellen så var T2 tuner vel KUN relevant hvis man har boxer og ikke kabel tv udbyder ? |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |