|
|
Besvar ![]() |
Side 123> |
Forfatter | ||
iceman24 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-September-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 938 |
![]() Sendt: 07-Januar-2007 kl. 17:29 |
|
jeg har set et vægbeslag i harald nyborg til 249 kr som kan tage op til 60" og 75 kg
er der nogen der har erfaring med dette beslag ? eller er der andre beslag i kan anbefale helst lidt billigere end 1000 kr ![]() |
||
![]() |
||
Bambus ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 392 |
![]() |
|
Jeg bruger omhandlende vægbeslag til mit PIO 427XA. Jeg har overhovedet ikke haft problemer af nogen karakter. Fladskærmen hænger endog meget stabil, men du skal være opmærksom på, at der bliver en smule luft mellem fladskærmen og væggen (ca. 9 cm). Hvis du ønsker, at fladskærmen skal hænge helt tæt til væggen, så skal du nok vælge et andet vægbeslag. Ellers kan jeg sagtens anbefale beslaget.
Redigeret af Bambus - 07-Januar-2007 kl. 21:11 |
||
![]() |
||
iceman24 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-September-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 938 |
![]() |
|
9 cm lyder fint der skal jo være plads til kablerne
|
||
![]() |
||
![]() |
|
ser det dumt ud den hænger 9 cm ude fra væggen ??
virker beslaget som "noget billig bras" ?? det koster jo kun 249 kr |
||
![]() |
||
SimBomBom ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 81 |
![]() |
|
hmm er der nogen der ved om det kan bruges til Sharp 42XD1E???? Det er jo pænt billigt |
||
![]() |
||
![]() |
|
tror det kan bruges det er UNIVERSALT
|
||
![]() |
||
![]() |
|
forkert tråd
![]() Redigeret af iceman24 - 07-Januar-2007 kl. 23:48 |
||
![]() |
||
MortenKBH ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-December-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 751 |
![]() |
|
Jeg bruger også dette vægbeslag - kan kun sige det er "fandme" solidt. Man skal dog være opmærksom med den "store" afstand fra væg til tv. Er 100 % glad for at have sparet alle de penge som det originale beslag koster. Afstand fra væg til forsiden af tv ca. 18 cm ( god plads til diverse kabler ) |
||
![]() |
||
vesterby ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 147 |
![]() |
|
http://tapeconnection.dk/tcasp/default.asp?menulag=4&emn e=produkt&gruppenr=45
Redigeret af vesterby - 08-Januar-2007 kl. 10:31 |
||
![]() |
||
SimBomBom ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 81 |
![]() |
|
Ja men det koster jo også 1200 kr vesterby, det andet kostede jo kun 250 kr.... Har du et billede MortenKBH??? |
||
![]() |
||
![]() |
|
hej er der ikke nogen af dem med Harald Nyborg BESLAG der vil tage et billede og smide op så man kan se det...
![]() |
||
![]() |
||
![]() |
|
Jep lige mine ord iceman...
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |