recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Er du glad for dit LCD TV
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketEr du glad for dit LCD TV

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
GuffeDK Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 26-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 269
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-September-2006 kl. 18:29
Oprindeligt skrevet af Christian Otte Christian Otte skrev:

Oprindeligt skrevet af GuffeDK GuffeDK skrev:

Jeg har også lige købt Phlips 32" 32PF9731 og må sige jeg er imponeret over den analoge billede kvalitet.

Jeg har prøvet at sætte 32PF9731 op ved siden af det tv vi har i stuen det er et philips billederørs tv også 32 tommer.

Der var tydelig forskel billedet stod meget bedre på 32PF9731.. På HDMI til computer står billedet også perfekt + på componet har jeg min xbox 360 og det står virkelig knivskarpt ved jeg ikke fortryder mit køb de 16 tusind er lagt godt ud

Kun 16.000?

Ja det er faktisk ret mange penge for mig jeg er kun 16 år
Til top
LGR01 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 11-Oktober-2004
Point: 546
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-September-2006 kl. 19:12

Er glad for min Medion LCD 32, 5000 kroner. Slår klart min Philips 32 CRT. Har prøvet køre calibrerning DVD, men kan ikke finde noget galt. Måske er det galt med mine øjne?

Leif - Tallinn

Til top
musicus Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-Juli-2006
Sted: Østjylland
Point: 2149
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-September-2006 kl. 21:36

Er selv ganske tilfreds med mit Philips 37PF5320 LCD-TV. Skal jeg komme med et kritikpunkt så er det, at kun er forsynet med DVI-indgang - og overhovedet ingen component-indgang. Men det har egentlig ikke noget med billede-kvaliteten at gøre.

Selvfølgelig kan man altid finde noget, der er bedre endnu - det er bare et spørgsmål om størrelsen på ens tegnedreng. Men jeg er nu glad for skiftet fra CRT, og der kommer til at gå nogen tid, inden jeg får lyst til at skifte dette TV ud med noget andet.

Redigeret af musicus - 17-September-2006 kl. 21:38
Til top
Joho Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 25-Juli-2004
Sted: 2100, Denmark
Point: 272
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-September-2006 kl. 22:45

Min, nu returnerede, LCD skærm Philips 37PF9731 var, for mit vedkommende, desværre en stor skuffelse. 

Men jeg havde nok på forhånd haft for store forventninger til denne nye generation af LCD skærm fra Philips, som jeg imod min sædvanlige overbevisning bestilte ubeset   

I forbindelse med returning af 37PF9731 så jeg så det nye plasma fra Pioneer (PDP 427 XD) i funktion. Her måtte jeg efter 1/2 time overgive mig. Det havde ikke de fleste af de 'unoder' som jeg syntes at 37PF9731 havde. (Det var tilsluttet en Stofabox - jeg har selv en Selector)

Så jeg endte i denne omgang med et plasma - hvad jeg virkelig ikke havde regnet med fra start af 

Med god hilsen

John
Til top
KEAN Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 04-Juni-2006
Point: 21
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-September-2006 kl. 22:56
Oprindeligt skrevet af Joho Joho skrev:

Min, nu returnerede, LCD skærm Philips 37PF9731 var, for mit vedkommende, desværre en stor skuffelse. 

Men jeg havde nok på forhånd haft for store forventninger til denne nye generation af LCD skærm fra Philips, som jeg imod min sædvanlige overbevisning bestilte ubeset   

I forbindelse med returning af 37PF9731 så jeg så det nye plasma fra Pioneer (PDP 427 XD) i funktion. Her måtte jeg efter 1/2 time overgive mig. Det havde ikke de fleste af de 'unoder' som jeg syntes at 37PF9731 havde. (Det var tilsluttet en Stofabox - jeg har selv en Selector)

Så jeg endte i denne omgang med et plasma - hvad jeg virkelig ikke havde regnet med fra start af 

Jeg er i samme båd, købte philips 37pf9731d ubeset i fredags

det er en skuffelse - jeg skal have demonstreret Pioneeren hurtigst muligt

Til top
AndersPier Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 04-August-2005
Sted: Danmark
Point: 364
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-September-2006 kl. 23:03

Jeg købte en 42LB1R LCD og er MEGET tilfreds.

Regards,
Anders Pier.

SAMSUNG UE46ES5505 • APPLE TV (GEN. 3) • Xbox
Logitech Harmony 600
Til top
Bendix Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-Marts-2006
Point: 2215
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-September-2006 kl. 23:11

Jeg er af modsatte mening. 37pf9731d er jeg fuldt ud tilfreds med, LCD har en downside og det er dens følsomhed overfor ringe signaler.

Men nu hænder det ikke hver dag. Sidder jeg i alm se-afstand er der absolut intet betydeligt at bemærke, heller ikke ved dårlige signaler.

tv2 er meget slemme til at sende komprimerede signaler, og der ser det grimt ud.

Men skal man fravælge 9731d  fordi tv2 er nogle spader til at sende ordentligt signal ud?

Eller skal man vælge tv ud fra største delen af ens behov?

Prison break på tv3 i aftes! Helt fantastisk lækker kvalitet, ingen fnidder/pixelleringer, heller ikke ved 20cm afstand.

Insomnia på tv2 her til aften også helt perfekt

Nyhederne ekstra på tv2 netop nu, intet at bemærke fra 2m afstand, 20cm afstand er der pixelleringer.

Ved dvd, der kan jeg kun sige.. Det skal opleves. Fuldstændig helt og holdent et krystal klart signal.

37pf9731d er et fantastisk tv uden tvivl, Pioneer's nyeste skud på stammen er bedre på tæt hold, og ringe komprimerede signaler.

Men efter min mening så stopper festen også der.

Til top
Thorvald Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-April-2004
Point: 7981
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-September-2006 kl. 08:11
Jeg er meget tilfreds mied mit JVC LT-37M60 - synes det er lige så godt som mit 28" crt.
Med de venligste hilsener

Thorvald.
Til top
Joho Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 25-Juli-2004
Sted: 2100, Denmark
Point: 272
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-September-2006 kl. 11:33

Oprindeligt skrevet af Bendix Bendix skrev:

Men skal man fravælge 9731d  fordi tv2 er nogle spader til at sende ordentligt signal ud?

Eller skal man vælge tv ud fra største delen af ens behov?

Nej, man skal selvfølgelig _altid_ vælge den skærm som passer bedst til ens behov. Ingen tvivl om det   

Og ja, direkte udsendelser som f.eks nyhederne & visse nyere digitale produktioner var faktisk ok via Selector. I mit eget tilfælde oplevede jeg dog at 379731d var for 'utilgivende' mht. til det matriale jeg i de nærmeste år ville se på den i 80 % af tiden.

Derfor endte jeg i mit tilfælde med at returnere det efter efter nogle ugers kiggeri til en anden teknologi (med sine egne ulemper) , som på nuværende tidspunkt ser ud til at bedre passe til mit visuelle temperament .

Med god hilsen

John
Til top
hrdnyser Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 25-August-2006
Point: 40
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-September-2006 kl. 01:36

Jeg er rigtigt glad for toshibaen lækkert billede som man hurtigt bliver glad for....og så er det lækkert at slippe for den store kasse..

eneste minus for mig er den smule slør der kan forkomme på lcd ved hurtige kamerabevægelser, men det bliver overskyget af alle pluserne

Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu