|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24791 |
![]() |
Jeg købte hele serien i us, med dk tekst til under 600kr på bd. Og de står sku ret godt af så gamle film. |
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
|
kdobm ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 11-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 45 |
![]() |
Clinten er min store helt. Derfor har jeg konsekvent nægtet at se "Broerne over Madison County" da jeg har hørt at han skulle tude i den film!! KATASTROFE Må indrømme at Kellys Helte og Ørneborgen hører til favoritterne, samt Elitesoldaten. |
|
![]() |
|
Shiva ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-Maj-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 803 |
![]() |
Manden er et omvandrende kvalitetstempel. Imponerende CV. Film som Unforgiven, Play Misty For Me og Million Dollar Baby er mine topfavoriter.
Meget få svipsere i hans karriere. Kun Firefox, Honkytonk Man og Pink Cadillac er ikke et gensyn værd. |
|
Nogle gange er det bedre at tie og blive anset som et fjols end at tale og dermed fjerne al tvivl. |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
Hey! Unforgiven er på vej til mig fra dvdstrax til 99 kr
![]() |
|
![]() |
|
broeman ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 08-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 291 |
![]() |
Hvis du kan finde ud af at bestille, så er dvd.it et godt bud (set på en side, hvor en canadier har har købt der): http://blu-ray.dvd.it/western/per-un-pugno-di-dollari-collec tor-s-edition-blu-ray/dettaglio/id-1739926/ Det er kun den første spaghetti-western som er udgivet på blu-ray, håber snart de næste kommer, og ikke mindst en engelsk udgave (filmen kan være på engelsk uden TrueHD/engelske undertekster men ekstras er kun på italiensk). Der er heldigvis en del Eastwood film på blu-ray. Foreløbigt har jeg købt to blu-rays: "In the line of Fire" hvor han spiller en gammel secret service agent hvor humor og drama går op i en højere enhed. "Unforgiven" er en klassisk cowboy-film, men lavet i starten af 90erne. Igen er han en gammel mand der klarer ærterne ;) Jeg har senest set "Gran Torino" og igen blev jeg ikke skuffet :) |
|
Samsung LE40M86BDX
Onkyo TX-SR606, Jamo Elegance 08, Harbosound HP109 Sony Playstation 3/40, 250GB Triax HD409VA (m/Boxer) XMBCUbuntu HTPC |
|
![]() |
|
Startrek ![]() -- ![]() Bruger stoppet på recordere.dk Oprettet: 02-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5740 |
![]() |
Tak for linket broeman
![]() "In the line of Fire" og "Unforgiven" er skam i min Eastwood Blu-ray samlingn ![]() |
|
![]() |
|
T-teknik ![]() -- ![]() Bruger er stoppet Oprettet: 08-Januar-2007 Status: Offline Point: 1989 |
![]() |
Jeg synes Clint Eastwood har visse ligheder med Steve McQueen - men Clint Eastwood er nok lidt bedre.
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
Synes Clint Eastwood mere ligner John Wayne, bare i en nyere fortolkning.
|
|
![]() |
|
broeman ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 08-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 291 |
![]() |
Ja, John Wayne er en meget god sammenligning, men siden han har leget med andre genre er han mere blevet til en storbyscowboy
![]() Er der nogen der har prøvet Dirty Harry blu-ray boksen? er den i god kvalitet? |
|
Samsung LE40M86BDX
Onkyo TX-SR606, Jamo Elegance 08, Harbosound HP109 Sony Playstation 3/40, 250GB Triax HD409VA (m/Boxer) XMBCUbuntu HTPC |
|
![]() |
|
Skyum ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4169 |
![]() |
I bund og grund fantastisk skuespiller
![]() |
|
Samsung UE75-ES9005U | Pioneer SC-LX83 | OPPO 93 | Samsung 3126 | Dali Ikon 7 | Dali Vokal 2 | Dali Ikon wall | B&W PV1 Subwoofer | Harmony Touch | Apple TV3
|
|
![]() |
|
djangs ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 689 |
![]() |
Gå i biografen og se grand turino, for filan, den gamle mand han styrer |
|
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |