|
Er et Samsung TV min eneste mulighed? |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Tweaky ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 27-September-2011 Sted: Danmark Status: Offline Point: 630 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
@JordanDK: nu var ud fra den indgangsvinkel at tv'et skulle kunne købes i en butik, hvilket næppe er muligt med en 12 eller 13 model. Men ja, de har samme apps.
@Klaus: jeg har tidligere nævnt at vi i Randers har byttet flere skærme med tordenfluer. Hvad der er årsagen til Roskilde butikkens holdning skal jeg ikke kunne sige, men efter den dom der blev afsagt i sagen, er der forhåbentlig ingen forhandler der forsøger at løbe fra ansvaret igen. Jeg er helt på kundens side her. |
|
![]() |
|
hummelmose ![]() Administrator ![]() ![]() Skribent, udvikler Oprettet: 25-Juli-2004 Sted: København, DK Status: Offline Point: 3978 |
Jeg sidder med et 2015 Samsung 9505 TV.
Og der er hverken HBO, TV2 Play, ViaPlay eller Blockbuster endnu. Til gengæld er der TV Rain, Audi TV, Yupp TV, Kanal Sport, Game Reactor, Jobindex TV. Rart at se at de har prioriteret de vigtige tjenester først (... svag ironi kan forekomme)
|
|
Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
|
|
![]() |
|
Skalle06 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1116 |
@Hummelmose
Jeg har ikke tålmodighed til det, så hopper på en 2014 model. Med One Connect er der måske mulighed for at komme på deres Tizen platform senere. |
|
![]() |
|
hummelmose ![]() Administrator ![]() ![]() Skribent, udvikler Oprettet: 25-Juli-2004 Sted: København, DK Status: Offline Point: 3978 |
Hvis du køber en 14 model med One Connect, så kan du godt senere købe en Tizen One Connect senere. Jeg har selv et '13 med en '14 One Connect. '15 modellen er en jeg tester. |
|
Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
|
|
![]() |
|
Jonas_R ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 13-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 766 |
Alternativt er jo at købe en af deres harddisk optagere eller bluray afspillere da den har adgang til smart hub og dermed alle deres tjenester.
|
|
![]() |
|
Skalle06 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1116 |
@Jonas_R
Det er en ekstra boks, og det er det, jeg prøver at undgå :-) |
|
![]() |
|
JordanDK ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 03-December-2009 Sted: Randers C Status: Offline Point: 2327 |
@Tweaky
Ja har du ret i :) @Jonas R Så det ned i 2013 ellers er der ikke HBO Nordic med, så kan godt forstå up ikke ønsker en ekstra boks. @Hummelmose Haha man kan da sikkert få masser af timer til at gå med Jobindex TV. ![]() |
|
65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub
Mess with the best, die like the rest. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |