|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
plouger ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 206 |
![]() Sendt: 25-August-2006 kl. 17:17 |
Hej. Jeg mener at FM sendere har været ulovlige i Danmark. Men syntes jeg har set for nygeligt at det er blevet ændret http://www.trust.com/products/product.aspx?artnr=15069 Men er der nogen der ved om denne sender fra Trust vil være lovlig at bruge/sælge i Danmark?
|
|
Hilsen
Plouger |
|
![]() |
|
Bitnissen ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 117 |
![]() |
Hej.
Jeg mener bestemt ikke at du må lave din egen FM-radiostation. Men du må vist gerne bruge en FM-sender, som er direkte til sluttet en FM-modtager via kabel. (Lige som din gamle VHS-video, sender til TV via antennekabel) Så jeg tror ikke du må bruge denne model, da den er trådløs. Men i praksis kan den jo nok så svag, at ingen vil opdage den, med mindre de kommer meget tæt på den. |
|
![]() |
|
Pind ![]() Pause fra forummet ![]() Oprettet: 25-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 44 |
![]() |
Så er det jo ikke en FM sender længere men en kabelforbindelse :-) Jeg tror i øvrigt ikke du må bruge det det frekvensbånd kabel eller ikke kabel. |
|
![]() |
|
bibihest ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1435 |
![]() |
Sådan nogle sendere er ulovlige i Danmark. Men om man bruger dem alligevel er en anden sag, Rækkeviden er ikke så stor og så længe man ikke forstyrer andres signal ville jeg være ret ligeglad.
|
|
![]() |
|
vclarke ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 738 |
![]() |
fra 1/1 2007 er de lovlige i DK
|
|
![]() |
|
MortenP ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Juli-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 658 |
![]() |
Det er rigtigt.. fra Januar bliver de lovlige.. HVIS de har en godkendelse til DK.. den skal vistnok godkendes i Tyskland..
|
|
![]() |
|
Bimsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-November-2004 Sted: Sverige Status: Offline Point: 511 |
![]() |
Er der nogen som har prøvet den slags sendere? Er det noget der dur og hvordan er lydkvaliteten? Har set at det vælter frem med dem i Sverige hos www.netonnet.se og www.teknikmagasinet.se Synes det kunne være en interessant gadget til min Garmin navigation, som kan afspille mp3. |
|
![]() |
|
kokkeole ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 852 |
![]() |
Jeg købte en fra Belkin, og den virker fint. God steroelyd. Som om det kom fra en anden radiostation. Kører man gennem et område med mange radiostationer kan den ligesom falde lidt ud. Men der er jo flere frekvenser den kan indstilles på. Hilsen Ole |
|
Kokkeole
If it's not broken, don't fix it. Marants NR1604 Panasonic DMP-BDT310 B&W DS 2 Dipole B&W CM 1 Subwoofer BW PV1 Samsung UE-46D8005/SMT-H3126 |
|
![]() |
|
Bimsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-November-2004 Sted: Sverige Status: Offline Point: 511 |
![]() |
Hej kokkeole, Tak for info. Tror den kommer på min ønskeseddel til jul Redigeret af Bimsen - 03-December-2006 kl. 12:44 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |