|
|
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Forfatter | |
clausii ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 02-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 28 |
![]() |
Toshiba (HD-EP30) har lige fundet den har... ville det være et godt køb?
|
|
![]() |
|
clausii ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 02-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 28 |
![]() |
hvad for en samsund er det så???
|
|
![]() |
|
vclarke ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 738 |
![]() |
Øh! Det ved jeg faktisk ikke, den er muligvis udgået
|
|
![]() |
|
![]() |
haha... jeg tror muligvis jeg går efter den der toshiba... den virker rimlig okay... også med angår prisen |
|
![]() |
|
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
![]() |
HD EP30 er et fint køb. Men jeg er enig i, at det vil være en fordel for dig at købe en afspiller som kan afspille Dolby Digital True HD, og det kan EP 35 og Toshiba HD XE1. Læs eventuelt min anmeldelse af EP 35 her: http://www.recordere.dk/indhold/templates/design.aspx?articl eid=1429&zoneid=1 |
|
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|
![]() |
|
![]() |
jamen jeg kan ikke rigtig se den store forskel på EP30 og EP35... er det bare mig der er dum???
|
|
![]() |
|
![]() |
EP30 afspiller da også Dolby Digital True HD
|
|
![]() |
|
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
![]() |
Næh nej - du er du skam ikke dum, for af udseende ligner de hinanden totalt - men EP 35 har nogle mere avancerede lydsystemer end EP 30. Hvis du har et surround anlæg, vil du med analoge 5.1 kabler (phono), kunne få glæde af True HD lyd. Den lyd er bedre end den normal surround lyd. |
|
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|
![]() |
|
![]() |
Jamen det er skam rigtigt, men EP 30 decoder ikke lyden til at du kan bruge True HD analogt. Hvis du har et surround anlæg der selv decoder, er det nok stort set ligegyldigt om du vælger den ene eller den anden |
|
|
|
![]() |
|
![]() |
det var skam heller ikke udseende jeg mente... men er det så Dolby Digital True HD der giver en bedre lyd... for de to maskiner har jo begge Dolby Digital True HD
|
|
![]() |
|
![]() |
jeg har tænkt mig at købe Ligetech Z-5500 Digital
|
|
![]() |
|
![]() |
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |