|
|
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Forfatter | ||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24791 |
![]() |
|
blu-ray er jo også en form for high definition dvd. og dem kan du jo så få i samsung. og i løbet af (forhåbentlig) kort tid kommer samsung med en afspiller som kan afspille både blu-ray og hd-dvd. |
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
||
clausii ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 02-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 28 |
![]() |
|
jaa det ved jeg godt... men synes bare at blu-ray er FOR kunstigt at se på... så jeg er mest til HDdvd
|
||
![]() |
||
vclarke ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 738 |
![]() |
|
Øhh! Der er da vist ikke nogen synlig forskel!
Redigeret af vclarke - 03-Januar-2008 kl. 13:53 |
||
![]() |
||
clausii ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 02-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 28 |
![]() |
|
det ved jeg der er mange der siger... men jeg har prøvet en a/b test på DH og blu-ray og der synes jeg at blu-ray er for kunstigt... men det er jo en smagssag... |
||
![]() |
||
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
![]() |
|
Nej, der er ingen forskel i billedkvaliteten mellem HD DVD og Blu-ray |
||
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
||
![]() |
||
zirio ![]() Redaktionen ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 11-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 878 |
![]() |
|
Hvad har du behov for clausii?.. Altså en HD-E1 er helt udmærket hvis du ikke sætter nogle særlige krav!..Og hvis du har en "oldschool receiver" (uden HDMI) så kan du lige så godt tage en HD-E1...Men altså hvis du vil smide lidt flere penge, og får en del større opgradering, så vil jeg nok også anbefale Ep-30 eller 35!.. mvh Zirio |
||
![]() |
||
![]() |
|
[QUOTE=zirio]
Hvad har du behov for clausii?.. Altså en HD-E1 er helt udmærket hvis du ikke sætter nogle særlige krav!..Og hvis du har en "oldschool receiver" (uden HDMI) så kan du lige så godt tage en HD-E1...Men altså hvis du vil smide lidt flere penge, og får en del større opgradering, så vil jeg nok også anbefale Ep-30 eller 35!.. mvh Zirio
jeg kan læse at Logitech Z 5500 Digital ikke har HDMI... så kan jeg jo "bare" tag en HD-E1 og spare de penge... |
||
![]() |
||
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
![]() |
|
Det er altså ikke helt rigtigt Zirio, hvis man har en surround receiver uden HDMI kan man skam godt få glæde af True HD via analoge 5.1 udgange. Og så er det netop EP 35 der er interessant |
||
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
||
![]() |
||
vclarke ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 738 |
![]() |
|
Men mangler den ikke 1080p??? Iøvrigt har elgiganten den ikke mere
Redigeret af vclarke - 03-Januar-2008 kl. 14:07 |
||
![]() |
||
![]() |
|
det vil sige hvis jeg ikke går så meget op i lyden, kan jeg nøjes men en HD-E1 og hvis der skal være lidt mere kræs for ørerne skal det være EP30 og lige en tand mere op er det EP35... er jeg halt galt på den nu???
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Og hvis du ikke går op i 1080p (ret mig hvis jeg tager fejl)
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Næh...det er såmænd rigtigt nok. Der så også lige det med billedforskellen mellem HDE1 og f.eks. EP35. Men det kan du læse om i anmeldelsen af EP35 Held og lykke med valget |
||
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |