|
|
Besvar ![]() |
Side <12345 7> |
Forfatter | ||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
|
Men når afspilleren er indstillet til 50Hz, er 576p og 1080i også en mulighed
|
||
![]() |
||
kskruger ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3498 |
![]() |
|
Rigtigt den stod til 60hz, har nu ændret den til 50hz. Så må jeg prøve i aften og se om det gør nogle forskel. Lidt surt at sidde og mangle den wow fornemelse, som jeg havde med min samsung. Ellers er det en fed maskine, har rigtig god lyd kvalitet, her kan min gamle BD-P1400 slet ikke være med. |
||
![]() |
||
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
![]() |
|
Jamen det er en rigtig god maskine, og så til den pris. Jeg har endnu ikke hørt om andre der har haft problemer med billedet. Så fat mod, jeg er sikker på at du får det til at fungere |
||
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
||
![]() |
||
xcardman ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
![]() |
|
ellers har du fået endnu en grund til at købe en samsung 855 eller v10 ![]() du skrev vist på et tidspunkt om at skifte Redigeret af xcardman - 07-Maj-2009 kl. 09:34 |
||
![]() |
||
kskruger ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3498 |
![]() |
|
Har desværre kun plads til en 42" og Samsung's 42" plasma skærme er ikke videre spændende, så en V10 står meget højt på min ønskeseddel. Redigeret af kskruger - 07-Maj-2009 kl. 09:45 |
||
![]() |
||
xcardman ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
![]() |
|
den bliver sikkert også en rigtig god skærm
|
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
|
Jeg er ret sikker på du får en "WoW" fornemmelse nu når den står rigtig. Når jeg fik det i forhold til Pana BD, så gør du også. Og så er den også ret god til DVD. Og hvis du forbinder stereo udtaget på den med din reciever, så er der også en rigtig fed lyd på CDer. |
||
![]() |
||
![]() |
|
Det er åbenbart ikke kun mig, som har oplevet dette med mindre skarphed og billedestøj fra en Pioneer BDP-51FD. En person fra AVForums.com har samme problem: (google oversat) Jeg har en ældre 1024x768 Samsung plasma (PS-42Q7HD udgaven), og jeg er ikke tilfreds med den video output (BD eller DVD) fra 51FD via HDMI i 1080i. 720p looked good on previous players such as Panasonic BD35/PS3 etc but 1080i from the 51FD does not look that good as it looks kind of noisy /less sharp. 720p kigget godt på tidligere spillere såsom Panasonic BD35/PS3 etc men 1080i fra 51FD ikke se, at gode, som det ser ud slags støjende / mindre skarpe. Other than purchasing a new TV, what are my options? Andet end at købe et nyt TV, hvad er mine muligheder? Should a 1080i signal be just as good as a 720p signal on a 768 panel? Bør en 1080i signal være lige så god som et 720p signal om en 768-panelet? http://www.avforums.com/forums/blu-ray-players/859946-pionee r-bdp-51fd-38.html Redigeret af kskruger - 07-Maj-2009 kl. 12:54 |
||
![]() |
||
![]() |
|
Tror stadig det hænger sammen med en scalere i en samsung PS42Q97 og en pio er meget forskellige. Samsung håndter 1080I "dårligt". selv på et nyt panasonic v10 anbefaler man og bruge en god afspiller som scalere. Har lige læst den om test om v10. Men det er ikke anderledes med de andre panasonoic modeller.
Redigeret af xcardman - 07-Maj-2009 kl. 12:42 |
||
![]() |
||
![]() |
|
Det er muligt, at mit og fyren fra AVForum Samsung tv ikke scalere godt, men når Samsung's egne modeller og dem fra Panasonic, samt PS3 godt kan vise et flot billede på skræmen. Mens en model fra Pioneer ikke kan, så kan fejlen jo også ligge i min nye BDP-51FD. |
||
![]() |
||
![]() |
|
Min erfaring med fladskærme er at de ikke er særlige gode til et interlaced signal. Når vi snakker fra dvd
1080i er interlaced, hvilket gør at hver anden linje bliver opdateret på et tidspunkt, hvorefter de resterende linjer vil blive opdateret kort tid derefter. Dette gør altså at kun et halvt billede bliver opdateret ad gangen. 1080p er progressivt, hvilket medfører at hele billedet bliver opdateret på én gang. Redigeret af xcardman - 07-Maj-2009 kl. 13:38 |
||
![]() |
||
![]() |
|
Ja jeg må også sige at det højst sandsynligt er din skærm der skal opdateres til én der kan modtage 1080p. Alternativt må du jo sælge Pio BDen og få en Pana eller Samsung istedet
![]() |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12345 7> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |