|
Er jeg bare en sur gammel mand? (Dragonfly...) |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | |
Jonas Baadsgaard
Super bruger Oprettet: 21-Januar-2012 Sted: Allerød Status: Offline Point: 473 |
Funktioner
Tak(0)
|
Kig på din kilde. Telmore i højeste bitrate er ikke imponerende lydmæssigt
Hvorfor ofre penge og så køre med så lav kvalitet kilde ?
|
|
Vh Jonas Baadsgaard Petersen
Nad C390DD2 | Jamo Concert VII | Xbox One X | Panasonic TX65EX700 | Metz DE-81 CD/DVD |
|
JaAndersen
Guld medlem Oprettet: 20-November-2009 Status: Offline Point: 804 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hov, jeg troede (har ikke undersøgt noget) at det var ok kvalitet når man vælger den bedste (den de kalder hi-fi)
Men igen, det er primært til kontorbrug en til to timer dagligt, så det er ikke noget jeg vil ofre alverden på Og så alligevel, for kunne man for 1000 kr have hævet niveauet betragtelig, ville jeg gerne have gjort det!
|
|
lahan
Guld medlem Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9375 |
Funktioner
Tak(0)
|
Telmore er 320Kbit/s, det er vel ligesom de øvrige streaming tjenester, når man ser bort fra tidal hi-fi, eller hvad den nu hedder |
|
Berdel
Guld medlem Oprettet: 02-Januar-2012 Sted: Bramming Status: Offline Point: 1153 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg synes ellers at den ser interessant ud. Håber ikke at jeg stjæler topic med et par spørgsmål ;-)
Når jeg bruger mit headset i min arbejdescomputers jack stik så kommer der en masse statisk støj med ud - mon sådan en fætter kan fjerne det? Og hvad med mikrofonen? Virker den også så man kan skype igennem den?
|
|
Boye
Ny bruger Oprettet: 14-September-2006 Status: Offline Point: 18 |
Funktioner
Tak(0)
|
Som andre er inde på, er hverken din kilde eller hovedtelefonerne i ypperste topkvalitet.
Men de er måske heller ikke så ringe endda. Du kan i det mindste høre en forskel. Du kunne evt. prøve at sammenligne et nummer fra Telmore med et rip af samme nummer i en god version i ukomprimeret format, Apple lossless f.eks. som du har liggende på telefonen. Så kan du se om kildematerialet er årsagen. En anden og væsentlig ting er at iPhone i sig selv generelt er rigtig gode afspillere. Prøv at læse hvad Ken Rockwell skriver her: http://www.kenrockwell.com/apple/iphone-5/audio-quality.htm |
|
moremusic
Guld medlem Oprettet: 04-November-2013 Status: Offline Point: 575 |
Funktioner
Tak(0)
|
Min fjernede den støj der var på visse hovedtelefoner. Det var dpg støj der kun var der når musikken ikke spillede. Din mikrofon vil ikke fungere, da det kun er en DAC og hovedtelefon forstærker. |
|
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |