Elgiganten kan have gode priser .. . . de kan være svære at finde. Men de er sjældent billigere end andre, nogen skal jo betale de dyre reklamer i tv. Hvor de i øvrigt siger de er billigst. HEHE
Købte et Toshiba 37WL66Z på tilbud hos dem sidste sommer til 19000,-.... Brugte min retur ret da jeg syntes at det var sku for dyrt. Ellers et meget fint tv. I januar købte en kollega samme tv hos Tapeconnection for 9500,-.
Ville nok have følt mig snyt hvis jeg havde beholdt tv'et. (tror at elg. havde det på tilbud til 12-13tkr. omkring jul)
Da vi skulle have nye hårdehvidevare til køkkenet og gik på jagt, samme sag igen:
Alt sammen bestemte Siemens produkter vi gik efter!
Punkt1: kun ca 10-15% i rabat (rigtig mange dyre reklamer om at de er billigst)
Elg.: ca 20% i mængde rabat
Fagmandens hårdehvidevare ca 35-30% rabat incl levering
Kølemøller ca 35-40% rabat. Men bedre køleskab og dyrer kogeplade med 5 zoner. Så over 40% i rabat i forhold til det oprindelige og så incl levering.
Punkt 1 skulle have ca 33tkr for det hele plus levering, vi endte på ca 22tkr med dyrer produkter og levering.
Det koster at sende reklamer ud og der er kun en der ligger penge på bordet i butikken
. Læg mærke til at de næsten aldrig har de skærme som er hotte lige nu. Er der priskrig tager de dem af hylderne ellers har de bare udsolgt.
Jeg har dog handlet meget i elgiganten og synes de har en ok service (hvis sælgeren ellers ved hvad han taler om) Men kun mindre dyre produkter (ca 500kr). Men meget dyre produkter er de altså ikke gode til. Der er andre altid foran dem.
Bare min mening.
ps: du kan få et 42'' panasonic plasma til samme pris. (men størresle er ikke alt.