|
Er jeg den eneste der er med toget på DRHD? |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Forfatter | |
hummelmose ![]() Administrator ![]() ![]() Skribent, udvikler Oprettet: 25-Juli-2004 Sted: København, DK Status: Offline Point: 3978 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 26-December-2011 kl. 10:36 |
I dag sender de Helsingør - Helsingborg C.
Hold da op. Det er utroligt flot, at se sådan en togtur fra Lokoførerens plads. Det er da meget bedre end de normale prøvebilleder de sender på DRHD
![]() |
|
Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
jeg er også med, og har også været på de andre , og vil også være på de kommende, der optages også så de gemmes og kan ses igen på et tidspunkt.
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
hummelmose ![]() Administrator ![]() ![]() Skribent, udvikler Oprettet: 25-Juli-2004 Sted: København, DK Status: Offline Point: 3978 |
Det er godt nok en flot optagelseskvalitet. Men han må gerne lige gå ud og vanke forruden :-) De der dråber generer mit perfektionistisk syn
|
|
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Det er ikke noget, det var værre med turen i går, der regnede det.
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Er desværre gået glip af de andre, så jeg håber på at de enten bliver genudsendt, eller lagt til DL som i Norge.
|
|
|
|
![]() |
|
Jeg optager dem som skrevet, på en ukrypteret HDD, de blev også genudsendt om natten i kanalens ellers normale Downtime på det tidspunkt.
|
|
|
|
![]() |
|
Kunne være jeg skulle sætte min DM8000 til at optage i nat så :-)
|
|
|
|
![]() |
|
tyros1 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 28-Januar-2007 Sted: vestjylland Status: Offline Point: 1182 |
Det er meget spændende at se dk derfra
![]() |
|
![]() |
|
Sylvest ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 890 |
vi mangler kun et lille mini kort som viser hvor på ruten vi er :-) Ligesom når man ser formel 1:-)
|
|
![]() |
|
Der har jeg faktisk siddet med Google maps, det går fint. Så længe du har nogle punkter du ser efter. Krydsende veje, trinbræt'er osv. |
|
|
|
![]() |
|
Ja, der kunne godt have været et kort, men jeg sidder også med min Tablet og følger det på Googlemaps, så det går endda, men et kort på skærmen havde været fint.
|
|
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 9 ![]() -- ![]() Oprettet: 30-November-2005 Status: Offline Point: 2048 |
Jeg følger også trofast med fra start til slut, og følger ligeledes turen med Google Earth.
Eneste anke er dog, at EPG-tiden ikke passer, så jeg er nødt til at optage turene manuelt. Det hjælper selvfølgelig heller ikke, at min eksterne HDD er på 2 TB, så reaktionstiden, fra jeg trykker 'Rec' til den faktisk optager, er ca. 40 sekunder. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |