recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Film og udsendelser
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Er jeg den eneste der er med toget på DRHD?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Er jeg den eneste der er med toget på DRHD?

Besvar Besvar Side  <123>
Forfatter
Besked
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-December-2011 kl. 11:41
Har da set nogle minutter, men når jeg kigger bort fra skærmen, forsvinder stuen ud i horisonten - meget ubehageligt. Og ja, et lille kort nede i hjørnet til at orientere sig, ville være et plus
Til top
hummelmose Se dropdown menu
Administrator
Administrator
Skribent, udvikler

Oprettet: 25-Juli-2004
Sted: København, DK
Point: 3978
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hummelmose Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-December-2011 kl. 11:56
Ville gerne have et speedometer :-)
Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
Til top
Jwin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 02-Januar-2008
Point: 757
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jwin Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-December-2011 kl. 13:12
Oprindeligt skrevet af hummelmose hummelmose skrev:

Oprindeligt skrevet af Radiomanden Radiomanden skrev:

Det er ikke noget, det var værre med turen i går, der regnede det.

Er desværre gået glip af de andre, så jeg håber på at de enten bliver genudsendt, eller lagt til DL som i Norge.

Du kan se dem alle sammen på DRHD's hjemmeside.

J
Til top
Jwin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 02-Januar-2008
Point: 757
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jwin Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-December-2011 kl. 13:28
Jeg arbejdede i DSB projekteringsdivsion tilbage i 1990'erne. Så ud over at nyde udsigten, sidder jeg og kigger på placering af kørestrømsmaster, køretrådens nydelige zig-zag, signalerne etc. Sikken en erhvervsskade ;-)

Glimrende initiativ fra DR. Der er utrolig mange tognørder derude...

J

Redigeret af Jwin - 26-December-2011 kl. 14:13
Til top
stigc Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 23-Juli-2004
Sted: Denmark
Point: 447
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér stigc Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-December-2011 kl. 15:50
Jeg  har også optaget dem, meget sjovt at se landet fra den vinkel,
de kan iøvrigt ses her :

Stig

Blot min ringe mening !
Til top
keldp Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 16-August-2008
Point: 713
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér keldp Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-December-2011 kl. 17:12
De bliver også sent senere som pause skærm når det ikke er udsendelser.
Tv: LG 65" B1 Receiver: Marantz sr 7011
CD Afspiller : YAMAHA CDX-890
BLU-RAY : Panasonic DMR-UBC80    Højtalere
Front : Dali, Mentor 5
Center: Dali Suite C 0.8
Bag:Dali Suite Rear.
Sub: Dali S 12.
Til top
Thomas_H Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 22-Februar-2008
Point: 467
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thomas_H Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-December-2011 kl. 18:56
Gider sgu ikke se det, hvis det ikke er i 3D !!! ;)

--
mvh
Thomas H. - www.thhe.dk
Til top
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thomas_H Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-December-2011 kl. 19:04
Når I så har set de togfilm, kan I lige nå at se mine DriveLapse klip:

http://youtu.be/VGUXrgkZPCE?hd=1
http://youtu.be/lUP92yPNqcM?hd=1&t=5m34s

De er da pænere end det der tog halløj ;)

--
mvh
Thomas H. - www.thhe.dk
Til top
minusop Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 27-December-2007
Sted: 2665
Point: 511
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér minusop Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-December-2011 kl. 19:14
Oprindeligt skrevet af Thomas_H Thomas_H skrev:

De er da pænere end det der tog halløj ;)

.... især når man overhaler højre om LOL
Man burde egentlig vide bedre, i min alder ... burde!

Til top
amarone Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 19-September-2006
Point: 249
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér amarone Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-December-2011 kl. 19:40
Jeg har - ind til videre kun set ½ times tid, men har optaget en hel del.
Ideen er mere end god, men jeg synes dog lige, at det er en tand for minimalisktisk - bedømt ud fra det, jeg ind til nu har set.
Jeg så i sin tid turen fra Bergen til Oslo, og nød den i fulde drag. Der var der dog også - når f. eks toget holdt ved en station - historiske tilbageblik, baggrund o.s.v.
Det savner jeg her fra DK-programmerne. Jeg savner også oplysninger om hvilke stationer, man holder ved/kører forbi o.s.v. Og et kamera ind i mellem ud ad sidevinduet m. m havde også været rigtig godt.
Så et par håndører mere brugt på programmet, kunne have gjort en stor forskel i mine øjne.
MEN: Kom igen :-)
Til top
Ning Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-April-2006
Point: 1759
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ning Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-December-2011 kl. 20:23
Thomas, vil du virkelig ha at vi skal klappe i hænderne når du kører op mod 200 km/t steder hvor vi andre skal færdes Thumbs Down
Ning
Til top
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thomas_H Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-December-2011 kl. 22:26

Det var noget rigtigt lort. Når man laver sådan en time lapse, vil man gerne have en jævn hastighed og jeg kørte 110 hele vejen, så pludselige ligger der en i yderbanen med 40! Så det ser meget dramatisk ud, men det var det ikke i real time :)

--
mvh
Thomas H. - www.thhe.dk
Til top

Besvar Besvar Side  <123>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu