|
Er jeg den eneste der er med toget på DRHD? |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | ||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Har da set nogle minutter, men når jeg kigger bort fra skærmen, forsvinder stuen ud i horisonten - meget ubehageligt. Og ja, et lille kort nede i hjørnet til at orientere sig, ville være et plus
|
||
![]() |
||
hummelmose ![]() Administrator ![]() ![]() Skribent, udvikler Oprettet: 25-Juli-2004 Sted: København, DK Status: Offline Point: 3978 |
|
Ville gerne have et speedometer :-)
|
||
Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
|
||
![]() |
||
Jwin ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2008 Sted: København, DK Status: Offline Point: 757 |
|
Du kan se dem alle sammen på DRHD's hjemmeside. J |
||
![]() |
||
Jwin ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2008 Sted: København, DK Status: Offline Point: 757 |
|
Jeg arbejdede i DSB projekteringsdivsion tilbage i 1990'erne. Så ud over at nyde udsigten, sidder jeg og kigger på placering af kørestrømsmaster, køretrådens nydelige zig-zag, signalerne etc. Sikken en erhvervsskade ;-)
Glimrende initiativ fra DR. Der er utrolig mange tognørder derude... J Redigeret af Jwin - 26-December-2011 kl. 14:13 |
||
![]() |
||
stigc ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 23-Juli-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 447 |
|
Jeg har også optaget dem, meget sjovt at se landet fra den vinkel,
de kan iøvrigt ses her : |
||
Stig
Blot min ringe mening ! |
||
![]() |
||
keldp ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 713 |
|
De bliver også sent senere som pause skærm når det ikke er udsendelser.
|
||
Tv: LG 65" B1 Receiver: Marantz sr 7011
CD Afspiller : YAMAHA CDX-890 BLU-RAY : Panasonic DMR-UBC80 Højtalere Front : Dali, Mentor 5 Center: Dali Suite C 0.8 Bag:Dali Suite Rear. Sub: Dali S 12. |
||
![]() |
||
Thomas_H ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 22-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 467 |
|
Gider sgu ikke se det, hvis det ikke er i 3D !!! ;)
|
||
--
mvh Thomas H. - www.thhe.dk |
||
![]() |
||
Thomas_H ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 22-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 467 |
|
Når I så har set de togfilm, kan I lige nå at se mine DriveLapse klip:
http://youtu.be/VGUXrgkZPCE?hd=1 http://youtu.be/lUP92yPNqcM?hd=1&t=5m34s De er da pænere end det der tog halløj ;) |
||
--
||
![]() |
||
minusop ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-December-2007 Sted: 2665 Status: Offline Point: 511 |
|
.... især når man overhaler højre om
![]() |
||
Man burde egentlig vide bedre, i min alder ... burde!
|
||
![]() |
||
amarone ![]() Bruger ![]() Oprettet: 19-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 249 |
|
Jeg har - ind til videre kun set ½ times tid, men har optaget en hel del.
Ideen er mere end god, men jeg synes dog lige, at det er en tand for minimalisktisk - bedømt ud fra det, jeg ind til nu har set. Jeg så i sin tid turen fra Bergen til Oslo, og nød den i fulde drag. Der var der dog også - når f. eks toget holdt ved en station - historiske tilbageblik, baggrund o.s.v. Det savner jeg her fra DK-programmerne. Jeg savner også oplysninger om hvilke stationer, man holder ved/kører forbi o.s.v. Og et kamera ind i mellem ud ad sidevinduet m. m havde også været rigtig godt. Så et par håndører mere brugt på programmet, kunne have gjort en stor forskel i mine øjne. MEN: Kom igen :-)
|
||
![]() |
||
Ning ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1759 |
|
Thomas, vil du virkelig ha at vi skal klappe i hænderne når du kører op mod 200 km/t steder hvor vi andre skal færdes
![]() |
||
Ning
|
||
![]() |
||
|
Det var noget rigtigt lort. Når man laver sådan en time lapse, vil man gerne have en jævn hastighed og jeg kørte 110 hele vejen, så pludselige ligger der en i yderbanen med 40! Så det ser meget dramatisk ud, men det var det ikke i real time :) |
||
--
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |