|
Er jeg den eneste der er med toget på DRHD? |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Forfatter | |||
Thomas_H ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 22-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 467 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Du behøves ikke klappe, men hvis du bliver forarget over det, må du jo holde dig væk fra Tyskland hvor den slags er fuldt tilladt og endda helt normalt.
|
|||
--
mvh Thomas H. - www.thhe.dk |
|||
![]() |
|||
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6683 |
||
Togturen skal være minimalistisk - dvs. ingen speedometer og andet, der forstyrrer billedet. Det er rigeligt med DR logo og turens navn, det synes jeg også skulle væk.
|
|||
Venlig hilsen
KB |
|||
![]() |
|||
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
||
Det kunne nu godt være lige som den de sendte fra Norge, hvor der var diverse information undervejs.
|
|||
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|||
![]() |
|||
claus64 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-Januar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 693 |
||
Har ALTID siddet i togene og tænkt hvor dødssygt det måtte være at være togfører. Det synes jeg godt nok er blevet bekræftet :)
Men fin idé til dem der synes den slags er sjovt
|
|||
![]() |
|||
MichaelA ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-August-2006 Status: Offline Point: 901 |
||
Det er næsten lige så fedt som at se tv pejs, det er sgu fedt at tælle flammer og gløder...
|
|||
Beovision Avant 55"
Beolab 5, Beolab 8000, Apple TV4K, iMac, Macbook Pro, iPad m.v |
|||
![]() |
|||
db89 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-December-2008 Sted: Fredericia, DK Status: Offline Point: 1758 |
||
Har set et par af de korte ture og må nu indrømme at jeg hurtigt synes at det bliver lidt kedeligt for nogle steder er det danske landskab godtnok ensformigt.
|
|||
![]() |
|||
nbu001 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-August-2004 Sted: CPH, DK Status: Offline Point: 890 |
||
"...vanke forruden", det lyder lidt kinky ;) /Nils
|
|||
|
|||
![]() |
|||
Thomas_H ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 22-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 467 |
||
Ja, det ser nærmere ud som om, at han allerede HAR gjort det! |
|||
--
mvh Thomas H. - www.thhe.dk |
|||
![]() |
|||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
||
Hvad æh, var der ingen der studsede over vandet på venstre side på den sidste del af turen Hillerød - Helsingør? Øresund ligger vel på højre side
![]() Redigeret af Kampus - 28-December-2011 kl. 12:45 |
|||
![]() |
|||
db89 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-December-2008 Sted: Fredericia, DK Status: Offline Point: 1758 |
||
Du skal vist lære at se lidt bedre på et kort ![]() Og alt det fandt jeg ud af efter et kort kig på udsendelsen fra toget forlader marienlyst og så et hurtigt kig på Google Maps, har aldrig været i Helsingør
![]() |
|||
![]() |
|||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
||
![]() ![]() |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |