|
Er jeg en cable-cutter? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
DinoB ![]() Bruger ![]() Oprettet: 13-Januar-2014 Status: Offline Point: 114 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 18-April-2016 kl. 21:03 |
Heysa
Går jeg under "cable cutter" kategorien, når tv pakken er opsagt, og er gået over til boxer-flex med en enkel kanal? Eller er man cable cutter når der tales om ren streaming.... |
|
![]() |
|
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12426 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Kan det ikke være fucking ligemeget?
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Er det ikke dem der stjæler kobber fra DSB
![]() Redigeret af Kampus - 18-April-2016 kl. 21:18 |
|
![]() |
|
DinoB ![]() Bruger ![]() Oprettet: 13-Januar-2014 Status: Offline Point: 114 |
Vigtig viden, ligegyldigt info.... Jo, det er bedøvende ligemege, Men jeg keder mig og jeg vil vide det
![]() |
|
![]() |
|
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12426 |
Du har stadig abonnement på flow-TV, så nej, det er du ikke.
Folk der ikke kan slippe for deres tv-pakke, hvis den f.eks. betales igennem huslejen, er undskyldt, hvis de dropper tuneren eller kortet i skærmen. Redigeret af Naiera - 18-April-2016 kl. 22:06 |
|
![]() |
|
moremusic ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 04-November-2013 Status: Offline Point: 589 |
At være "cable cutter" i klassisk forstand betyder vel bare at droppe abonnementet til dyre flow tv pakker, typisk leveret via kabel (deraf navnet). Streaming har ikke nødvendigvis noget at gøre med det.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |