|
Er jeg ved at dumme mig? |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | ||
c0olking ![]() Bruger ![]() Oprettet: 08-Marts-2011 Status: Offline Point: 63 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Sandheden er at jeg egentlig bare skulle bruge forstærkeren til at spille mine 602 s2 op, samt en b&w sub. De bruges kun sammen med min pc, hvor jeg hører al min musik. Som regel flac via optisk kabel gennem bundkortet.
Jeg tænkte at sælger ville af med det hele på en gang og derfor kunne jeg bare sælge argon højtalerene videre og beholde forstærkeren. Sælger er gået med til 1700, men udfra det i skriver lyder det som om jeg venter lidt endnu og lytter videre på min gamle denon forstærker uden optisk indgang. :-/
|
||
![]() |
||
|
Jeg har også kigget på denne
men han rokker sig ikke på prisen..
|
||
![]() |
||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Online Point: 19569 |
|
"Ca 4 år gammelt." Det tror jeg på - taget i betragtning at T754 kom i 2007 og blev afløst af T755 i 2008.....
Det er svært. Det er jo et samlet system som du kan komme forbi og lytte på. Det lyder måske en tand bedre end lignende nye systemer til samme pris. Personligt ville jeg gå langt forbi - hvorfor? Jo, ser du. Der er ingen HDMI på forstærkeren. Højttalerne er (igen: i mine øren) ikke værd at samle på, så helere et sæt gode stereohøjttalere og en stereoforstærker. Men vi er ikke ens, hvad gælder for mig, gælder ikke nødvendigvis for dig. Klem den på prisen. De har ikke noget at bruge anlægget til og forstærkeren er 7 år gammel. For øvrigt så er det "billigt" det du har fundet der, set i forhold til denne: http://www.dba.dk/forstaerker-nad-t754-t754/id-1012191396/ Til sammenligning kan jeg fortælle at jeg for 2 år siden købte en Marantz SR5004 brugt, for 2000 kroner. Den kostede da den kom på markedet i 2010, 6500 kroner. Klaus |
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
|
Med de oplysninger mener jeg ikke det kan være mere end en tusse værd
|
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
|
http://www.dba.dk/brugerens-annoncer/brugerid-5275392/
Muuuahahahahahahaa...... Det kommer der sikkert maaaasser af henvendelser på - NOT! M.v.h. |
||
![]() |
||
|
Nu skriver han 1300............. hmmmmmmmm
|
||
![]() |
||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Online Point: 19569 |
|
For nad forstærker+dvd og argon højttalere? Klaus |
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
|
HUN skriver 1500kr...
|
||
![]() |
||
|
KlausDM, ja
Kampus, hun* :-)
|
||
![]() |
||
|
1300 er okay, hvis du kan leve uden hdmi.
Klaus |
||
![]() |
||
Puma ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 596 |
|
Hejsa
Jeg har en Denon AVR 2312 på lager som har alt det du søger den kan du godt købe for 1200 kr har næsten ikke været brugt det sidste års tid efter jeg købte min AVR 4000X |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |