|
Er købt.Hvilken ny multi-funktion printer? |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Brasch ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 14-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 645 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
HP OfficeJet 8500A - den er ret hurtig og bruger næsten ingen blæk. Den er dog rimelig stor
|
|
![]() |
|
kena ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 03-Maj-2006 Sted: Amager Status: Offline Point: 416 |
Tak for forslaget. Vil lige se nærmere på den. Dog skal den nok være betydeligt billigere i drift førend jeg kan retfærdigøre merprisen i forhold til de nævnte Canon.
|
|
![]() |
|
Thorvald ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7981 |
Hej.Jeg har en Brother MFC-6490CW. Kan anbefale at du kigger på Brother!!!!
![]() |
|
Med de venligste hilsener
Thorvald. |
|
![]() |
|
kena ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 03-Maj-2006 Sted: Amager Status: Offline Point: 416 |
Tak for buddet. Endte med at købe Canon MG6250. Har været tilfreds med den hidtil.
Dejligt at Airprint er understøttet, så jeg kan printe direkte fra
iPad. Skal nok redigere første indlæg samt overskriften.
Redigeret af kena - 28-Februar-2012 kl. 15:48 |
|
![]() |
|
tipsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-August-2005 Sted: Odense, Denmark Status: Offline Point: 3722 |
Er Brother ikke relativt dyre hvad angår forbrugsstoffer? (Det var de tidligere berygtede for)
|
|
![]() |
|
Thorvald ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7981 |
Det ved jeg ikke.... :-)
|
|
Med de venligste hilsener
Thorvald. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |