recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Er Lenovo & IBM det samme?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketEr Lenovo & IBM det samme?

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
jonlanghoff Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 11-Juni-2008
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 241
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Oktober-2008 kl. 16:06

Jeg har en Lenovo V200 3000 og er meget glad for den. Fik den for cirka 5000,- eksklusiv moms. Den er ikke så "slank", men vejer dog under 2 kg og så har den rigeligt af regnekraft til dét jeg skal bruge den til (office-pakken, internet og programmering af forskellig art)

Redigeret af jonlanghoff - 21-Oktober-2008 kl. 16:06
Til top
act_dk Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 30-Maj-2007
Status: Offline
Point: 233
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Oktober-2008 kl. 17:40
Oprindeligt skrevet af Allan Olesen Allan Olesen skrev:

Oprindeligt skrevet af Stay_Bamboocha Stay_Bamboocha skrev:

men det er en go' bæbar, på niveau IBM?

IBM's Thinkpads blev også produceret af Lenovo.

Det vil naturligvis ikke forhindre Lenovo i at sænke kvaliteten, nu hvor de selv bestemmer. Men min nuværende Lenovo T61p er i hvert fald af mindst samme kvalitet som min gamle IBM R50p.

Som nævnt her har Thinkpads i flere år været produceret af Lenovo, selvom der stod IBM på dem. For vel omkring 2år siden overtog Lenovo så helt IBM's afdeling for bærbare (Thinkpads). Disse er stadig blandt toppen af kvalitetsbærbare (især T- og X-serien), omend mange mener det kun er gået ned af bakke siden Lenovo helt overtog - dette kan man selvfølgelig diskutere...

Thinkpad serien kan ikke sammenlignes med Lenovos billigere 3000 serie (som vidst ikke eksisterer mere?) eller de nye Ideapads, hvad angår byggekvalitet... Så en Lenovo er ikke bare en Lenovo :)

Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu