recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Tilbehør
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Er Logitech Harmony Ultimate Hub nok?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Er Logitech Harmony Ultimate Hub nok?

Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
mixart Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 30-Januar-2014
Sted: Hobro
Status: Offline
Point: 110
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mixart Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Er Logitech Harmony Ultimate Hub nok?
    Sendt: 30-Januar-2014 kl. 17:10
Jeg har et Thule PA350B effektforstærker samt Thule PR350BV forforstærker og der er begyndt at blive bøvl med den gammel fjernbetjening. Det er nærmest umuligt at finde nogen, der sælger fjernbetjeningen alene, da firmaet gik konkurs i 2008 cirka.

Men jeg har faldt over Logitech Harmony Ultimate Hub og så bruge min iPhone 5 som fjernbetjening. Er dette muligt over et gammel anlæg eller burde det bare virke lige til?
Til top
mixart Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mixart Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Januar-2014 kl. 17:47
Kan se at Hub'en understøtter mit elektronik. Fedt!

Er det så nok bare at købe den her?
http://www.logitech.com/da-dk/product/harmony-ultimate-hub?crid=60

Eller skal man også købe dette produkt oveni?
http://www.logitech.com/da-dk/product/harmony-smart-control?crid=60 
Til top
mixart Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mixart Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Januar-2014 kl. 17:47
Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Point: 7237
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hansie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Januar-2014 kl. 18:00
Ellers køb en logitech smart kontrol.

Der følger en rigtig fin lille remote plus du kan bruge din iphone på samme tid
Til top
spanky Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 24-August-2010
Sted: Store Heddinge
Point: 385
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér spanky Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Januar-2014 kl. 18:40
Jeg har selv invisteret i smart control versionen, for jeg tænkte at jeg måske ville blive træt af at bruge telefonen som remote, og rigtig nok blev jeg træt af det, bruger kun telefonen til at tænde op for udstyret så det er klart når man går ind i bio'en, til resten bruger jeg den medfølgende fjernbetjening.
Til top
mixart Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mixart Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Januar-2014 kl. 21:14
Burde det så bare virke eller skal min Thule forforstærker ikke havde nogen form for IR modtager eller bluetooth?
Til top
mixart Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mixart Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Januar-2014 kl. 21:15
For det har den nemlig ikke indbygget
Til top
Torben Rasmussen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Flatpanels.dk

Oprettet: 06-Februar-2007
Sted: København
Point: 4378
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Torben Rasmussen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Januar-2014 kl. 21:24
Så vidt jeg kan se, så bruger en PR350 da alm. IR? Hvad er det du mener der gør den så speciel?
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
Til top
mixart Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mixart Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Januar-2014 kl. 06:48
Det var bare mig, der havde læst forkert. Så tror jeg at jeg nupper smart control versionen.
Til top
Potter Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-Juni-2008
Sted: Denmark
Point: 3353
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Potter Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Januar-2014 kl. 16:35
Personlig syns jeg at Logitech hub'en er rigtig lækker at betjene med både iPad og iPhone, men jeg vil nu ikke selv undvære en rigtig fjernbetjening, derfor har selv en ultimate (touch) og den er faktisk ret fed. Kan også styre PS3 uden ekstra tilbehørSmile
4 stk.JLAudio Fathom F113v2 SUBWOOFERE| LG OLED 83 | OPPO UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 4 stk. SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |2 stk. Primare A60 Effektrin
Til top
bbond Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 19-Januar-2009
Sted: Danmark
Point: 410
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bbond Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Januar-2014 kl. 17:02
Oprindeligt skrevet af mixart mixart skrev:

http://www.logitech.com/da-dk/product/harmony-ultimate-hub?crid=60

Men som overskriften siger/spørger... kan man konfigurere opsætning af et anlæg med hubben alene ?
Altså, med en pc til opsætning & en smartphone som eneste fjernbetjening ??

Bond Cool

Redigeret af bbond - 31-Januar-2014 kl. 17:03
Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Point: 7237
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hansie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Januar-2014 kl. 18:23
Ja
Til top

Besvar Besvar Side  12>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu