|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Sickboy ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-April-2008 Sted: Kolding Status: Offline Point: 249 |
![]() |
6003 har naturligvis lidt højere effekt 90W vs 100W i 8 ohm. Derudover virker OSD'en gennem HDMI på 6003, hvorimod man vel skal bruge S-VHS eller lignende på 5003. Det er alt hvad jeg ved af forskelle. Men igen Marantz er simpelthen for dyre i Danmark sammenlignet med Tyskland. |
|
![]() |
|
Sickboy ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-April-2008 Sted: Kolding Status: Offline Point: 249 |
![]() |
Nu tror jeg endelig jeg har fundet mit kommende møbel http://www.ecranlounge.com/produit-35325-918-ateca,meuble,po ur,tv,crystal,gloss,at320.htm
|
|
![]() |
|
oecon ![]() Bruger ![]() Oprettet: 16-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 114 |
![]() |
Jeg tror det her er et emne der bedst overlades til egne øre eller eksperternes bud :-) Tit er der jo stor tidsforskydning imellem vores andres erfaringer. Fx var jeg personligt meget nervøs for Onkyo´s præstationer ift. stereo med udgangspunkt i et rimeligt godt marantz setup, men Onkyo har - givetvis pga. den generelle udvikling sfa. tidsforskydningen - overrasket mig meget positivt også i forhold til stereo lyd. Surround er langt overlegent. Design er en lidt spøjs størrelse - jeg var ikke så begjestret for Onkyo, men nu efter et par måneder med Onkyo ville jeg ønske fx Oppo havde samme design som Onkyo ift. BD-afspiller :-) |
|
Panasonic TH-42PX80E
Onkyo TX-SR606 Oppo DV-983H DALI Piano Noble 5.1 (Ambient, Vocal & Forte) DALI Silver Wave II-kabler |
|
![]() |
|
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12444 |
![]() |
På min SR4001 kan man bruge OSD'en gennem component, så mon ikke man også kan det med SR5003? Component er i det mindste noget de fleste nok stadig kunne finde på at bruge ![]() |
|
![]() |
|
Dæncker ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 224 |
![]() |
Jeg står også at skal have ny receiver og er også meget varm på den SR 6003 fra marantz.
![]() Redigeret af Dæncker - 30-Oktober-2008 kl. 09:36 |
|
![]() |
|
Vilstrup ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-November-2008 Status: Offline Point: 1010 |
![]() |
Hey. Jeg har for snart 4 år siden forelsket mig i Marantz og den gang købte jeg en Marantz SR4500, men da de nye HD formater kom skulle jeg have en ny reciver, jeg besluttede mig for SR 5003, men efter en lille lytning mellem SR 5003 og SR 6003, blev det SR 6003 som kom med "far" hjem:D den har semplehen bare en bedre kontrol over lyden en lillebroren og lyder den også en smule bedre. Så hvis du er til en varm, detaljeret og en klar lyd, så vil jeg STÆRKT anbefalde Marantz, den er pengene vær :D |
|
![]() |
|
CSN Teknik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Branchemedlem Oprettet: 20-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1091 |
![]() |
Det bedste du kan gøre er at låne en med hjem og prøve den på dine højtalere med dine kabler i den akustik som din stue nu engang har, det er den eneste måde du finder ud af hvilken en er den bedste, glem ALT om watt opgivelser de fortæller ikke hvor godt den spiller.
Den ene receiver kan spille godt på et sæt højtalere og lyde skrækkelig på et andet, så prøv der frem, det skulle de fleste tage og prøve, så så man nok ikke så mange modeller billigt til salg rundt omkring, da en receiver gerne burde holde mere end et par år ![]() Lyt ikke kun til os, spring ud i det, find en seriøs hifi pusher, der vil låne dig udstyret med hjem, du vil blive overrasket over resultatet, specielt hvis forhandleren guider dig lidt igennem opsætningen, så du får delefrekvenser på plads, samt alle de andre indstillinger, for desto nyere de bliver, desto flere knapper får du mulighed for at justere på ![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |