OK – Godt ord igen Camp
Men jeg deler stadig ikke dine meninger, og jeg tror ikke at MCE er tiltænkt, til de behov som du stiller til et system af denne type. (ikke negativt betonet)
Mit system, er et 100% stue system, ikke noget med spil, overdrevent internetbrug eller roden rundt med indstillinger hele tiden. Jeg bruger fjernbetjeningen til 90% af al styring på systemet.
Jeg har efterhånden fået lagt alle vores CDer ned på systemet , og fået tilføjet de cd cover billeder, som systemet ikke selv har kunnet finde (uden problemer), jeg køber jævnligt musik på det store WWW også uden problemer, alle vores digital fotos, er lagt ind (og ja, jeg tager backup – det er jo et windows produkt) og jeg optager dagligt ting fra TV, fra den mangelfulde EPG (uden problemer)
Og jo, jeg har haft lidt problemer, men de fleste er opstået, fordi jeg har rodet rundt med indstillinger i systemet bag ved MCE, og jeg har da også lavet lidt justeringer i selve MCE, men ikke noget, som ikke kan gøres af menigmand.
Men jeg ved også, at har jeg behov for noget andet, som MCE ikke direkte kan hjælpe mig med, så kan det tilføjes, lidt ligesom man kan få ekstraudstyr til sin bil, fartpilot, GPS osv. osv. osv. EFTER BEHOV.
Men jeg har nu kørt med systemet i 8 måneder, uden nedbrud, tab af data eller noget andet alvorligt, der har været problemer med EPG, men det er jo ikke direkte systemets skyld, det gør jo kun hvad det får besked på, om EPG så stemmer eller ej.
Men mon ikke der kommer lidt updates til MCE snart.?