Tro mig Irev. Den dag jeg overfuser dig, der vil ingen på det her forum være i tvivl. Du kan til gengæld glæde dig over, at det næppe kommer til at ske, ihvertfald ikke så længe jeg er moderator og ellers interessere mig for forumet.
Men du er tilsyneladende fuldstændig uden hæmninger og respekt for andre mennesker, hvilket jeg har tænkt mig at forklare dig her, hvorfor jeg mener.
Jeg spurgte:
Øhhh? Mener du dermed at risikoen er lige så stor på CRT, som på plasma skærme?
Du svarede:
JA..
Hvorefter jeg svare:
Ja, det rykker unægteligt ved de tekniske begreber. Foreløbig ser det statistisk ikke ud til at holde stik. Men okay, det kan selvfølgelig også skyldes, at hverken DVD eller playstation/Xbox har eksisteret i mere end 50 år, ligesom CRT tvét har. Det må selvfølgelig være årsagen.
Dit næste indlæg er et link til en rapport som overhovdet intet har med sagen at gøre. I testen kommer de ikke engang tæt på. Mens jeg læser denne rapport, så skriver du følgende:
Hej Kandersen:Jeg ved det ikke-jeg er tydeligvis ikke så klog som dig.
Ingen tvivl om at der ER problemer med 427-også burn in,men jeg HADER bare din måde at generalisere dette problem på.
Sys ikke at du har haft så "travlt" med at dødsdømme LCD i forbindelse med balladen om Philips!!
Måske det har noget at gøre med at du selv har lcd.....ahhhh...næppe-det kan jeg næsten ikke tro.
Du begynder at blande kloghed ind i det. Du er direkte nedladende over for mig. Du forsøger at drive mig rundt i manegen, du såre tvivl ved min mening og holdning og påstande, samtidig med du indikere, at det skyldes jeg selv er LCD ejer. DU ER PERSONLIG og på et uberettiget grundlag.
Al ovenstående, alt hvad jeg har skrevet ind til nu har intet som helst med dine formodninger, påstande, beskyldninger eller indikeringer at gøre. Det har intet på sig.
Jeg kan af gode grunde ikke have en holdning til et teknisk fænomen, som ikke eksisterer på et anden type tv. Alligevel er du ude og indikere, at jeg bare er efter plasma generelt, fordi jeg selv er LCD ejer. Ja gu fanden er jeg efter plasma generelt, i det det kun er plasma som har dette fænomen. Det giver da sig selv. Men det har intet at gøre med, at jeg selv har LCD.
Irev skrev:
Men...det var nu helt rart igen at blive overfuset af dig-jeg var sgu helt kommet til at savne dine flabetheder.
lrev |
Tja, flabethederne tror jeg selv du må tage på din regning.