|
Er min LG c1 oled færdig? |
Besvar |
Forfatter | |
ridderen
Bruger Oprettet: 04-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 161 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 19-Oktober-2022 kl. 23:07 |
Hej
Vi sad og så film idag hvor vi opdagede en misfarvning i skærmen, jeg prøvede så at lave en farve test og kunne konkluder at der er noget galt, kunne det være et tryk mærke eller burn in? Skærmen slukker bare efter 5-10 min, hvis billedet står stille. Hvad tænker i se billede |
|
Rasmus Larsen
Guld medlem FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4616 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det ser godt nok spøjst ud. Jeg tror ikke, at det er hverken et trykmærke eller burn-in, men en fejl er det helt sikkert og jeg tror ikke, at det er noget du selv kan udbedre. Hvis det er en C1, så må der stadig være reklamationsret på, ikke?
|
|
TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels
|
|
ridderen
Funktioner
Tak(0)
|
Det er 1 år gammel. Så ja jeg må ringe og høre Elgiganten
|
|
Rasmus Larsen
Guld medlem FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4616 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det eneste der falder mig ind: Står solen direkte ind på skærmen i dagstimerne eller eventuelt direkte ind på overfladen på møblet nedenunder (som så reflekterer op på skærmen)?
|
|
|
|
ridderen
Funktioner
Tak(0)
|
Ja det vil den gøre om morgen/formiddag.
Men det kan vel ikke have noget at sige?
|
|
Rasmus Larsen
Funktioner
Tak(0)
|
Producenterne anbefaler i manualen, at skærmen ikke får direkte sollys. Jeg har selv en plamage på mit OLED TV efter direkte sollys, men det gik væk igen. TV'et står ikke samme sted længere så jeg ved ikke, hvad langtidseffekten er.
Kan det passe, at det er det område, som solen rammer?
|
|
|
|
ridderen
Funktioner
Tak(0)
|
problemet er løst nu, jeg kørte oled pleje og det gik væk
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |