|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
panhero ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 11-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 158 |
![]() Sendt: 08-August-2009 kl. 13:53 |
Hej,
Min SB Duet er lige kommet ind af døren, og jeg ville lige høre mht. opsætningen. Jeg har Yousee trådløst internet 12/1 mbit, med den hersens Netgear router der følger med. Jeg går ikke udfra det er en N-router? Ved I det? Anyway, mit setup er forbundet således: Router fra yousee er forbundet med kabelstikket i væggen Kabel fra yousee router til nyindkøbt Netgear N-Router Readynas Duo NAS + SB recieveren er begge kablet til Netgear N-Router Er det ikke sådan det skal gøre? Der er Squeezecenter installeret på min Readynas, og her har jeg lige opdateret den til nyeste version. Mht. scanning af musik: Er det noget den klarer selv? Jeg har valgt den mappe som Squeezecenter skal scanne, og går den så bare automatisk igang uden jeg skal trykke på "Start" eller noget i dén dur? Grunden til jeg købte N-routeren var at jeg tænkte, at det burde gøre netværket hurtigere. Når jeg overfører et album fra min bærbar til min NAS via N-routeren (NAS og bærba er på samme netværk" overfører jeg med max 4 mb i sekundet. Er det normalt, eller langsomt? |
|
mfg. the one and only panhero
|
|
![]() |
|
HIFI-Hammeren ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 30-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 41 |
![]() |
Det lyder rigtig kablet. Du fortæller ikke om du har fået kontakt mellem ReadyNas og SB. Men det går jeg udfra siden du har opdateret firmwaren. Den scanner selv med jævne mellemrum. Men du kan se status mm. på squeezebox hjemmesiden. Hastigheden er normalt - der skal ikke være langt mellem accesspoint og bærbar før den sænker hastigheder til 54mb. |
|
Venlig hilsen
HIFI-Hammeren.dk Lars Schmidt |
|
![]() |
|
panhero ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 11-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 158 |
![]() |
Mange tak for dit svar.
Sorry jeg ikke fik skrevet det hele, men ja der er kontakt mellem Readynas og SB. Jeg synes det fungerer rigtig fint. Det eneste jeg savner nu er en "kø-funktion". Hvis den findes har jeg ikke lige fundet den endnu. Altså ligesom folk med Ipod touch, hvor de har en playliste og så ud fra den giver den et hjerte så sangen kommer frem på listen :) |
|
|
|
![]() |
|
HIFI-Hammeren ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 30-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 41 |
![]() |
Du kan også lave spillelister og prioriterer sangene. Prøv at kigge lidt mere på web interfacet.
|
|
Venlig hilsen
HIFI-Hammeren.dk Lars Schmidt |
|
![]() |
|
![]() |
Det jeg mener med en kø-funktion som kan styres direkte fra Controlleren, så man ikke skal have Squeezecenter åbent på bærbaren.. Man har f.eks. 100 sange i en playlist, og så har man lyst til at høre sang nr. 45 efter nr. 4 er afspillet. Så kunne det være fedt hvis sang nr. 45 ville blive skudt frem som nr. 5.
|
|
|
|
![]() |
|
![]() |
Jeg sidder lige og søger på google efter ovenstående, og fandt dette link:
http://forums.slimdevices.com/showthread.php?t=54796 Redmond, there is one more feature that might help. If you press and hold the "+" button it will put the song next in line to play as opposed to adding it to the end of the playlist. Not exactly the control you are looking for, but it is another option. Han søger vist den samme funktion som jeg, men det kunne tyde på den ikke findes :-( Jeg er ikke helt med på det sidste svar. Er vi ikke enige om, at hvis man holder +'et inde, så forsvinder sangen fra playlisten. Jeg synes ikke at det gør at sangen bliver spillet næste gang? Redigeret af panhero - 10-August-2009 kl. 17:11 |
|
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |