recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > Plasma TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Er mit Samsung plasma tv kaput?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketEr mit Samsung plasma tv kaput?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Onkel Anders Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 18-Marts-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 35
Direkte link til dette indlæg Emne: Er mit Samsung plasma tv kaput?
    Sendt: 15-Maj-2010 kl. 09:07
Jeg har et Samsung PS-42S5H plasma tv, som jeg har købt i 2005 - nu er jeg bange for, at det er stået af Cry

I går da jeg tændte det, var der 16 vandrette streger i toppen af billedet. Stregerne er 1 mm tykke, og de går desværre igen på samtlige kanaler - både digitale, analoge og av-kanaler.

Nogen der har oplevet noget lignende, og har et forslag - ud over at købe et nyt tv Ouch
Anders
Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Point: 7237
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Maj-2010 kl. 09:35
Det lyder som panel fejl.

Og det kan sikkert ikke betale sig at lave et 5 år gammelt TV    øv øv
Til top
kskruger Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-Februar-2007
Point: 3498
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Maj-2010 kl. 10:33
En ringe trøst skulle lige være, når du køber dig et nyt, så får du en kraftig kvalitet forbedring, i forhold til det tv du har nu. Smile
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Point: 23900
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Maj-2010 kl. 11:00
Oprindeligt skrevet af Onkel Anders Onkel Anders skrev:

Jeg har et Samsung PS-42S5H plasma tv, som jeg har købt i 2005 - nu er jeg bange for, at det er stået af Cry

I går da jeg tændte det, var der 16 vandrette streger i toppen af billedet. Stregerne er 1 mm tykke, og de går desværre igen på samtlige kanaler - både digitale, analoge og av-kanaler.

Nogen der har oplevet noget lignende, og har et forslag - ud over at købe et nyt tv Ouch
Æv, ellers dejligt TV, med de absolut bedste integrede højtalere jeg jeg endnu har hørt. Modellen var mit føste plasmaTongue

Nå men til sagen, ja for mig kan det være to ting, enten en fejl i systemsoftwaren, men mere sandsynligt dit panel er gået. Og det kan næppe betale sig at reparere - desværreSmile 

B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
xcardman Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Marts-2005
Point: 8672
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Maj-2010 kl. 11:24
Ja det lyder som dit panel er gået
det positive er at ny skærm sikkert kommer til at koste langt mindre end du gav for dit første
samt bedre billedekvalitet.
Men du skal vil også have 50 tommer denne gangBig smile 

rep kan sikkert ikke betale sig. Se hvad et nyt koster frem for hvad du gav i 2005

Redigeret af xcardman - 15-Maj-2010 kl. 11:26
Til top
Onkel Anders Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 18-Marts-2005
Point: 35
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Maj-2010 kl. 16:11
Hmm - det er skidt.

Jeg gav 17.000 kr. i 2005 for mit Samsung inkl. vægbeslag, men jeg kan da se, at et nyt sikker kommer til at løbe op i de samme penge.

Hvis jeg skal have et nyt, så bliver det nok et led på 46-52" - har kigget lidt på Samsungs de nyeste modeller fra Samsung og Sonys NX800 i 52" - nogen forslag i denne prisklasse, som jeg skal have med på listen?
Anders
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu