recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > LED TV - LCD TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Er mit Samsung ved at dø ?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Er mit Samsung ved at dø ?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
amh09 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 24-Juli-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 60
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér amh09 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Er mit Samsung ved at dø ?
    Sendt: 17-November-2013 kl. 08:59
Hej gruppe,

Jeg har et Samsung 46UE8005 som bliver 2 år gammelt i januar.
Her den sidste uges tid er det begyndt med at komme med underlige grafiske mønstre på en overvejende hvid baggrund når det tændes første gang om dagen - altså ved en total koldstart.
Det har gjort det 2 gange nu mens jeg har set det - om det har gjort det oftere mens min kone har tændt det ved jeg ikke - hun er totalt tonedøv overfor den slags observationer... Wink

Fænomenet kommer lige før den kommer med det normale "Samsung Smart TV" logo.
Dette er en helt ny opførsel, det har det ikke gjort før.

Jeg har jo hørt en del om problemer med eksploderede lytter i strømforsyningen på Samsung TV - og denne opførsel kunne vel også tyde på en defekt strømforsyning ?
Når man googler på Samsung Capacitor problem, så beskrives der at fjensynet starter med at klikke med et relæ inden det starter op - og det gør mit tv ikke.

Er der nogen her som har input ? - hvis det skal gå i stykker, så må det jo gerne gøre det i december inden det bliver 2 år gammelt... Wink

mvh

Andreas

Udstyr:
Denon AVR-1912
Dali Lektor 6 fronter
XTZ 99 W12.16 Sub
Dali Lektor LCR center
Dali Lektor 1 baghøjttalere
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-November-2013 kl. 09:39
Det er vel bare at få det fejlmeldt nu! TV'et har jo en åbenlys fejlfunktion
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu