|
Er mit sony tv brændt af? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
aerik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4283 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 11-Januar-2012 kl. 17:49 |
Jeg har et sony kdl ex721. Min kæreste sad og så tv da det lige pludselig begyndte at flimre. Hun troede det var noget med den 11 januar at gøre.
Den flimre både i menu via hdmi, så tror panelet er dødt. Er det evt en software fejl? Den er købt ved sony center i november, hvis den er defekt, er der nogen der ved, om de vil sende den til rep, eller om de ombytter straks? |
|
![]() |
|
Basto ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-December-2011 Sted: danmark Status: Offline Point: 533 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Lad os krydse fingre for at der er go service fra sony´s side.. nogle steder bla sagemcom har de en regel .at hvis varen er over 14 dage og den går i stykker så sender de en anden boks ,og det er ikke en ny men højst sansynligt en ældre model end den du havde
![]() Mon ikke sony også har den service ?
![]() |
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19804 |
Til rep, hvad skal de ellers gøre ved de tv de tager ind? Klaus |
|
![]() |
|
db89 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-December-2008 Sted: Fredericia, DK Status: Offline Point: 1758 |
Klaus jeg har oplevet bare at få en ny vare da min surround receiver gik i stykker imens den var under et år. Nogle producenter sælger jo "refurbished" produkter som feks kan være et produkt der har været defekt men som er blevet lavet.
|
|
Hold jer fra simplyelectronics.net
|
|
![]() |
|
aerik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4283 |
Klaus, forventer heller ikke ombyt, bare et spørgsmål om nogen kender deres procedure, om de fx før som db89 skriver. Er da lidt ked ved tanken om at være uden tv i en periode :)
Men må gå ned og aflevere i morgen og høre hvad de siger. |
|
![]() |
|
Sony tilbød at afhente, men gjorde opmærksom på at hvis jeg leverede den idag kunne den blive sendt afsted allerede i dag. Sc tilbød også et låne tv. Fin service
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |