|
Er mit TV defekt eller ? |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Fortyfive ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 28-September-2021 Sted: Nyborg Status: Offline Point: 2 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeps, det er Smart delen der er noget crap...synes da heller ikke jeg har antydet andet :-)
|
|
![]() |
|
HenrikN ![]() Bruger ![]() Oprettet: 22-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 136 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Gætter på at TV har Cat 5 connector (100Mbit). Men de 80 burde nu også være rigeligt :)
Jeg kan anbefale ATV og så lade fjernbetjening til ATV styre dit TV. Den løsning har jeg valgt. Det vil sandsynligvis også gøre at de TV ikke bliver forældet så hurtigt (software som ikke virker eller bliver opdateret). Mange TV har faktisk et fornuftigt panel, men bliver alligevel udskiftet fordi softwaren ikke kan følge med længere.... Det er nemmere og billigere at skifte en boks...
|
|
Mvh
Henrik Nielsen |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |