|
Er mit TV færdig? Kan det laves? |
Besvar | Side <1 2345> |
Forfatter | ||
dr_schlemer
Guld medlem Oprettet: 21-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1023 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Kør det på genbrugspladsen og køb evt. et brugt TV, hvis du vil have plasma igen. |
||
LG C7 65” OLED * NAD T577 * NAD C658 * NAD C298 * Sanyo Q60 plus pladespiller * Apple TV4K * Dali Rubicon 6 * QNAP TS431+
|
||
mhrbager
Junior bruger Oprettet: 20-August-2016 Status: Offline Point: 35 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hvordan piller jeg disse 4 hvide fra hinanden, så jeg kan få pladen/printet af Tv'et?
|
||
JørgenT
Guld medlem Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5298 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Nu er det ikke til at se på billeder, men er der fri plads til højre for printet er det vel bare at trække forsigtigt til højre, når alle skruer er fjernet?
Mvh. JørgenT
|
||
csell
Guld medlem Oprettet: 16-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4708 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hej. jeg vil gætte på at du mangler at fjerne mindst en skru til? Men eller ville jeg tage en flad skrutrækker og sætte bladet ind i revnen mellem den grønne og brune print plade. Du skal ikke BRÆKKE, men dreje skruetrækkeren rundt således at den ene side af bladet presser på den grønne print blade og den anden side af bladet presse mod den brune print blade således at der kommer et tryk mellen de to print plader. Men ellers syntes jeg som de andre, at du bør købe at andet TV. Evt et brugt. Hilsen Carsten.
|
||
mhrbager
Funktioner
Tak(0)
|
|
Tak, jeg har fået det af nu :)
Det ender nok også med et nyt TV. Men jeg ville ærgre mig over at have brugt penge egentlig ikke har, på et nyt TV, hvis det skulle vise sig, at jeg selv kunne lave dette ved at udskifte nogle af disse dele. Så jeg forsøer og ser hvad der sker. Virker det ikke, køber jeg nyt.
|
||
papman
Bruger Oprettet: 30-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 218 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Glem dog det besvær.
Hvis pengene er små, så køb f.eks. et brugt Panasonic Plasma på Den Blå Avis. Du kan få et 42" C10 for 750 kr.: Eller et 42" X80 for 500 kr.: |
||
JørgenT
Guld medlem Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5298 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Mvh. JørgenT
|
||
fltk
Platin medlem Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10469 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Lad os endelig høre resultatet. Da jeg selv har et ca tre år gammelt Samsung TV får jeg måske brug for at gøre noget tilsvarende i løbet af de næste 8-10 år Flemming |
||
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
||
Bjur
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2004 Sted: Lejre, Sjælland Status: Offline Point: 2565 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Er også spændt på at høre om det kan lade sig gøre. Har et 4 år D8005 plasma, så kan være du skal en tur forbi mig, når du er blevet ekspert om nogle år:)
|
||
mhrbager
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg har brug for at finde ud af præcis hvilken komponent det er der er brændt af. Da den er brændt helt af, kan jeg ikke se nummer eller noget tekst på den. Jeg kan dog se teksten på hver side af "loddehullerne" til komponenten.
Nogen der kan hjælpe mig videre her? Samsung support kan ikke hjælpe og servicecentergruppen, som de bad mig kontakte kan jeg kun oprette en bestilling på en reservedel, men det er jo ikke nemt, når jeg ikke ved præcis hvilken reservedel, det er. Tænker også de sikkert er røvdyre... |
||
basillus
Bruger Oprettet: 24-Maj-2014 Status: Offline Point: 130 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
C5631 burde de da kunne søge efter...
|
||
mhrbager
Funktioner
Tak(0)
|
|
Du mener Servicecentergruppen? Ja jeg har også skrevet både C5631 og HS5003 til dem. Må se hvad de vender tilbage med...
|
||
Besvar | Side <1 2345> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |