|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
BorreBoy ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-December-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 383 |
![]() Sendt: 10-Juli-2010 kl. 08:15 |
Hejsa.
Mit Samsung F86 viser pludselig sjove farver:
Skal jeg købe et nyt, eller har nogen gode råd?
Har haft strømmen slukket i ca. 10 min uden det har hjulpet.
Det startede med en horisontal sort gennemsigtig bjælke i øverste halvdel af skærm. Så slukkede jeg den og da jeg startede igen, så det ud som i linket.
|
|
![]() |
|
BorreBoy ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-December-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 383 |
![]() |
Efter lidt slukken og tænden fik jeg billede tilbage, men den nævnte streg er der stadig.
http://borre.in/diverse/samsung.jpg
Nogle idéer?
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19818 |
![]() |
Nyt panel. Klaus |
|
![]() |
|
![]() |
Ved du evt. hvilken prisklasse det ligger i? |
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19818 |
![]() |
Hvis det kan fås stadigvæk plejer det at være en prisklasse over et nyt tv. Klaus |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |