|
Er mit tv lige til lossepladsen? |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10510 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 22-Oktober-2017 kl. 19:47 |
Der er langt større chance for du får svar ved at sende en pm til trådstarter. Flemming |
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
![]() |
|
Kolbe ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 22-Oktober-2017 Sted: 4450 Status: Offline Point: 1 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hej
Jeg ved godt at det er en gammel tråd, men det er den eneste jeg kan finde der beskriver fejlen på mit tv nøjagtigt. Hvad var løsningen på dette problem, var det et defekt panel eller noget andet der ville kunne betale sig at reparere ? -Kolbe |
|
![]() |
|
aerik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4283 |
Mit Sony tv så sådan ud, det var et dødt panel ifølge sony
|
|
![]() |
|
Steve Jones ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-Juli-2010 Status: Offline Point: 1809 |
Læs mit første svar.. Du køber reservedele her fx. |
|
![]() |
|
bruger udmeldt 23 ![]() -- ![]() Oprettet: 25-December-2010 Status: Offline Point: 2017 |
Du misforstod vist mit svar... Det, jeg mente var, at hvis der er et værksted, hvor du købte dit TV, så kunne du måske også købe reservedelene til det i forretningen.
|
|
![]() |
|
Riatas ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-November-2012 Sted: Kastrup Status: Offline Point: 4 |
Jeg synes bare at de links der er omhandler at tv'et klikker og ikke at billede er dårligt. Det er måske et og samme problem?
|
|
![]() |
|
bruger udmeldt 23 ![]() -- ![]() Oprettet: 25-December-2010 Status: Offline Point: 2017 |
Hvis din radio- TVforhandler har et værksted, så prøv der...
|
|
![]() |
|
Riatas ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-November-2012 Sted: Kastrup Status: Offline Point: 4 |
Hvis de ser sådan ud, skal de så skiftes? Er det noget man selv kan gøre og hvor køber jeg reserve dele?
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
|
![]() |
|
Skal måske lige nævne at modellen hedder ue46c6705us.
Hvorledes mener du med at de aer slemme ud? |
|
![]() |
|
Rasmusdc ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1756 |
kan også være en dårlig stik forbindelse..
Jeg ville skille tv´et af, kigge efter om der er nogle kapacitorer der ser slemme ud, og prøve at trykke på alle stik..
Der skal ikke så meget til..
|
|
![]() |
|
Steve Jones ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-Juli-2010 Status: Offline Point: 1809 |
Det kan med stor sansynlighed være en dårlig psu. Samsung har ry for at bruge dårlige kondensatorer i deres TV's Power Supply Unit. Det koster knaster at få en proff til det, men det skulle ikke være så svært igen.
Du kan prøve at åbne tv'et og efterse for såkaldte "bulging capasitors" som du kan skifte. Der er flere som har gjort det med deres M86/M87 LCD-skærme og det koster under 50 kroner i reservedele + loddekolbe. Se lign. sager her: |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |