|
|
Er mobilepay nede? |
Besvar
|
Side <12 |
| Forfatter | |
jake51
Guld medlem
Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6476 |
Funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 24-September-2025 kl. 12:04 |
|
Jeg skrev til dem for at få at vide, hvorfor det ikke virker med konto som betalingsmetode
Svaret er da en ærlig sag
![]() Der er desværre problemer med konto betalinger via MobilePay i øjeblikket. Men hvis du vælger kortet i stedet - så virker det :) SDC som står for dette, er på sagen. Vi ved ikke hvorfor det ikke virker. |
|
|
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
|
![]() |
|
Munch
Guld medlem
Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 5436 |
Funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 24-September-2025 kl. 12:09 |
|
Hvorfor vil du ha konto og ikke kort som betalingsmiddel?
|
|
|
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
|
![]() |
|
Radiomanden
Platin medlem
Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40815 |
Funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 24-September-2025 kl. 12:14 |
|
Det vil jeg da også anse for underordnet om det er konto eller kort, den eneste fordel ved konto er hvis kort er spærret eller udløbet, så virker kontoen stadig.
|
|
|
Tangent Ampster BT II - Technics SL 1210 MK2 - Technics SL PG 390 - Panasonic DMP-BD84EG-K - Google TV Streamer - Panasonic 55z80a - Klipsch Flexus CORE 200 - JBL Authentics 500.
|
|
![]() |
|
Besvar
|
Side <12 |
| Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |