recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Distribution og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Er Netgear WNDR3700 bedst?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketEr Netgear WNDR3700 bedst?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Lasse_n Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 29-Juni-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 37
Direkte link til dette indlæg Emne: Er Netgear WNDR3700 bedst?
    Sendt: 04-August-2010 kl. 12:39
hej alle,

jeg skal have en ny router til mit netværk, og vil have en med dualband.

Jeg har læst en ordentlig stak reviews efter hånden, som umiddelbart giver et entydigt svar om at Netgear WNDR3700 er bedst over all.

Er det også jeres erfaringer eller er der andre routerer i dette prislejde i kan anbefale (gerne billigere :) )

Mvh
Lasse
Til top
Guests Se dropdown menu
Gæst
Gæst
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-August-2010 kl. 12:50
Jeg har en 3700, det dur bare.
Til top
Giffel Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-November-2007
Sted: Haderslev, DK
Point: 1221
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-August-2010 kl. 12:51

Hej Lasse_n.

Jeg kan ikke svare på om det er den bedste Wink men den er i hvert fald kanon stabil og ligesom andre netgear routere meget nem at sætte op. Jeg har en enkelt pc sat til med kabel og derudover to bærbare, en xbox360, en ps3, en ipad, to iphones, min receiver og min blu-ray tilsluttet trådløst og det spiller bare Tongue

LG OLED C1 77"
Denon AVR-X2800H
Synology DS916+
ATV 4K 3. gen
Til top
Bruger udmeldt 31 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 20-April-2006
Point: 2601
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-August-2010 kl. 14:12
Har også en 3700 og den virker fantastisk. Dog er den indbyggede mediaserver, noget være skrammel.
Til top
Betak Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 13-September-2009
Point: 45
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-August-2010 kl. 16:20

Hej Lasse,

jeg har også fornylig erhvervet mig en 3700 efter lidt søgen. Jeg er bestemt tilfreds med den, og jeg tror ikke du finder noget der er 'overall bedre til prisen'. Man kan sagtens finde noget der er billigere, men det er på bekostning af features og performance, så det må du selv opveje hvad du har brug for.

Men som Pellec skriver, skal du ikke forvente at den kan erstatte (Readyshare) en NAS - hvis det er dét der er behovet. Det er simpelthen ikke udført godt nok. 

Mvh

Til top
Bschmidt Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-November-2009
Sted: Virtual-utopia
Point: 3291
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-August-2010 kl. 19:39
AOD har lige haft en test af routere, jeg mener at kunne huske at det var en ASUS der kom bedst igennem, måske skal jeg lige kigge een ekstra gang for AT friske huskeren!
BS
Til top
wiggumdk Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 31-Marts-2009
Point: 227
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-August-2010 kl. 19:59
Har også en Netgear WNDR3700 og er dybt skuffet over USB funktionaliteten. Har koblet en USB harddisk på routeren og bruger den til at lagre min musik, billeder og video.

Den er ekstrem langsom til at overføre data til USB harddisken der er formateret i NTFS. Netgear support har indrømmet over for mig at der er "performance issues" når USB enheden er i NTFS og de siger jeg bare skal bruge f.eks FAT32 i stedet for. Cry

Det kan jeg bare ikke da FAT32 har begrænsing på filstørrelse.

Er ellers udmærket tilfreds med resten.
Apple & Sonos entusiast
Til top
Romer Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 11-Juli-2007
Point: 105
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-August-2010 kl. 22:01

Læg lige mærke til den koster 777,00 i Elmutanten.
Gælder både internet og butik.
Yderst rimelig pris.
Til top
Lasse_n Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 29-Juni-2009
Point: 37
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-August-2010 kl. 22:45
Hej alle,

tak for jeres inputs .... jeg har lige været ude med mulvarpeskindet og købet en WNDR3700 samt en Synology DS210+ med 2 x 2tb Barracudaer til :)

Ny skal det bare samles og sættes igang ...
Til top
Bruger udmeldt 31 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 20-April-2006
Point: 2601
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-August-2010 kl. 09:48
Oprindeligt skrevet af wiggumdk wiggumdk skrev:

Har også en Netgear WNDR3700 og er dybt skuffet over USB funktionaliteten. Har koblet en USB harddisk på routeren og bruger den til at lagre min musik, billeder og video.

Den er ekstrem langsom til at overføre data til USB harddisken der er formateret i NTFS. Netgear support har indrømmet over for mig at der er "performance issues" når USB enheden er i NTFS og de siger jeg bare skal bruge f.eks FAT32 i stedet for. Cry

Det kan jeg bare ikke da FAT32 har begrænsing på filstørrelse.

Er ellers udmærket tilfreds med resten.
Det er rigtigt, USB interfacet er heller ikke for godt. Det skulle dog være bedst at formatere en USB HDD i EXT3.

Jeg har sat en USB harddisk på (NTFS), som NAS'en så laver backup på en gang om ugen. Det fungerer til gengæld glimrende.
Til top
wiggumdk Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 31-Marts-2009
Point: 227
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-August-2010 kl. 16:36
Oprindeligt skrevet af Pallec Pallec skrev:

Det er rigtigt, USB interfacet er heller ikke for godt. Det skulle dog være bedst at formatere en USB HDD i EXT3.

Desværre kan min WD TV Live afspiller ikke læse filer på en Ext3 formateret harddisk. Er godt nok surt at man skal trækkes med så langsom hastighed i 2010. Det er sgu' ringe af Netgear.
Apple & Sonos entusiast
Til top
Rasmusjc Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 19-September-2007
Point: 67
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-August-2010 kl. 22:15
Har lige i dag købt netop denne Netgear router.

Umiddelbart har jeg kun en ting at sige om den (har kun brugt den i nogle timer) og det kan måske være lidt hurtigt at komme med en konklusion, men min "en helt suveræn router!"

Jeg har ellers altid hældt til D-link til at starte med var det pga. deres support, og d-link har også en forholdsvis nem opsætning, men synes de har en tendens til at være lidt ustabile, og deres strømforsyninger går i stykker.

Ellers har jeg prøvet Belkin, Jensen scandinavian og Linksys router, Netgear slår uden tvivl de andre.

Det var bare at sætte den medfølgende cd i computeren, og så kørte alt ellers på skinner.
Alt opsætning skete automatisk, lige pånær div. passwords, opdatering af routerens firmware skete automatisk, jeg synes de 850 (kan findes billigere) er givet rigtigt godt ud.

Har endnu ikke leget med usb-enheden, men det kommer nok.
Rasmus Christensen

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu