recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Er OLED allerede ved at blive forældet?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketEr OLED allerede ved at blive forældet?

Besvar Besvar Side  <1 456
Forfatter
Besked
Martin Sjøstrand Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-Marts-2010
Sted: Karlslunde
Status: Offline
Point: 528
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-August-2016 kl. 09:01
Kan vi ikke bare i fællesskab blive enige om ikke at fodre Bent mere. Hans "diskussioner" er jo simpelthen det mest meningsløse der findes, og det skriger langt væk af en troll, om end jeg faktisk tror Bent selv finder det relevant.
Til top
Mefisto Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 18-August-2016
Point: 1704
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-August-2016 kl. 09:03
Oprindeligt skrevet af hummelmose hummelmose skrev:

Jeg har OLED TV, og jeg har haft LED topmodeller fra flere fabrikanter, og INGEN af dem kom i nærheden af at være bare tæt på OLED's billedkvalitet. Samsungs 2016 modeller er da fine nok, Panasonics er også rigtigt gode. Men tag så lige og smæk et OLED ved siden af. Jeg forstår slet ikke folk der har sværget til Plasma ikke kan se det.

Dette indlæg fortjener en gentagelse.
Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 21-Maj-2006
Point: 5
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-August-2016 kl. 09:23
Oprindeligt skrevet af Martin Sjøstrand Martin Sjøstrand skrev:

Kan vi ikke bare i fællesskab blive enige om ikke at fodre Bent mere. Hans "diskussioner" er jo simpelthen det mest meningsløse der findes, og det skriger langt væk af en troll, om end jeg faktisk tror Bent selv finder det relevant.

SUBSCRIBE!

M.v.h.
Til top
bentpetersson Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 17-November-2013
Point: 2437
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-August-2016 kl. 09:59
Ja, der er ingen der er tvunget ind på tråden, og kan man ikke styre sig selv i forhold til reglerne og i forhold til trådens emne, så forvind venligst.
Med venlig hilsen
bentpetersson

Til top
bentpetersson Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 17-November-2013
Point: 2437
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-August-2016 kl. 10:50
Andre mener at producenter følger trop samt at QLED er en realitet hurtigere end vi tror.....

FIRST QLED TVS
So when will we see the first QLED TVs? As we alluded to at the outset, it looks like Samsung is readying its first QLED televisions for 2018, with other manufacturers expected to follow suit.

You could be buying a QLED telly sooner than you think, and that's no bad thing.

http://www.trustedreviews.com/opinions/what-is-qled-the-future-of-tv-tech-explained
Med venlig hilsen
bentpetersson

Til top
hummelmose Se dropdown menu
Administrator
Administrator
Skribent, udvikler

Oprettet: 25-Juli-2004
Sted: København, DK
Point: 4010
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-August-2016 kl. 10:54
Kære alle.

Orker ikke at modere disse religionstråde, og da de ikke bringer noget nyt til bordet andet en fanboy diskussion på alle sider lukker jeg tråden på vegne af trådstarter.
Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
Til top

Besvar Besvar Side  <1 456

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu