|
|
Besvar ![]() |
Side <12345 6> |
Forfatter | ||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
|
Mener Sony Centrene har den på tilbud |
||
![]() |
||
Hanga ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 24-Oktober-2006 Status: Offline Point: 267 |
![]() |
|
I så fald er det et rigtig godt tilbud, den plejer at koste over 5000 kr. Kan dog ikke umiddelbart se noget på sonys hjemmesider. |
||
![]() |
||
PhDream ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 28-Februar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 737 |
![]() |
|
Som der blev skrevet, kan de findes på tilbud i Sonys centre rundt omkring i landet. Spørgsmålet er bare, om der er flere tilbage... Enig, lige nu er receiveren dit svageste led. Men tænk dig godt om før du vælger. Hvis du er så heldig at få fat i Sony'en, så kan resten af dit system vokse med den i centrum. Den har kræfter til at drive ordentlige højttalere. Overvej også H/K, for selv om de har haft tekniske fejl før i tiden, burde deres nye serie være ok. Har du tænkt dig at købe i udlandet? |
||
![]() |
||
serano ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 30-Oktober-2008 Sted: Aalborg,Danmark Status: Offline Point: 331 |
![]() |
|
2400es koster 5000 her i Sony Center Aalborg, smed indehaver en mail :( Så det bliver ihvertfald ikke der den skal købes.
Jeg tror desværre H/K er over mit budget, vil helst holde mig på 3.000 og evt 3.500, hvis der nu skulle være et slag tilbud |
||
Samsung 65NU7455
Sonos Playbase + 4xPlay1 Synology Apple TV4K PS4 |
||
![]() |
||
Hanga ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 24-Oktober-2006 Status: Offline Point: 267 |
![]() |
|
Hvis 2400es kan fåes til 3000 et sted, er det jo nok uden tvivl det bedste køb. Hvis ikke, så koster den over 5000 kr.
I så fald, hvad så med denne Sony reciever? http://www.sony.dk/product/hcs-home-cinema-receiver/str-dg82 0 Den understøtter alle Hd lydformaterne, og er opgivet til at give lidt flere W. Den koster ca. 3.000 - 3500 kr. Hvori er manglerne i forhold til 2400es? Har lidt svært ved at få øje på dem. Redigeret af Hanga - 01-Juli-2009 kl. 10:24 |
||
![]() |
||
serano ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 30-Oktober-2008 Sted: Aalborg,Danmark Status: Offline Point: 331 |
![]() |
|
Jeg skrev en mail Sony Center netop om denne model, mener de havde den på tilbud pt til 2444, så en ganske god pris må man sige.. Men det nytter selvfølgelig ikke meget, hvis den er langt bagefter Onkyo'en f.eks. |
||
Samsung 65NU7455
||
![]() |
||
![]() |
|
Ifølge denne tråd kan den ikke opscalere til 1080p, men kun til 1080i.
http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=61964& KW=STR-DG820 Dette er underligt eftersom at der står dette på sonys hjemmeside: "770 W, 7.1-kanals HDMI™-receiver, 1080p opskalering, 8-kanals L-PCM" |
||
![]() |
||
![]() |
|
Ikke noget større problem, det får jeg alligevel ikke brug for :)
|
||
Samsung 65NU7455
||
![]() |
||
PhDream ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 28-Februar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 737 |
![]() |
|
Der er en del gode butikker i Tyskland. Nu er det så længe
siden jeg sidst købte dernede, at jeg har glemt butikkernes navne. Mon ikke andre brugere kan hjælpe? Det her er et rigtig godt tilbud, men kender ikke forhandleren: http://www.idealo.de/preisvergleich/OffersOfProduct/1165390 _-sr5003-marantz.html Ellers kan du kigge selv rundt på idealo.de og danne dig en mening om de forskellige forhandlere og maskiner. Tjek evt. ebay.de! |
||
![]() |
||
![]() |
|
Nårh jo; jeg ville holde mig fra den DG-820. Den er et par
klasser ringere end 2400ES. Selv om de på papiret har nogenlunde samme specs., så tag et kig på vægten. Den siger noget om kvaliteten - størrelse på trafo, byggematerialer, køleelement, osv. |
||
![]() |
||
oecon ![]() Bruger ![]() Oprettet: 16-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 114 |
![]() |
|
Jeg købte min 606 sidste år, og jeg var også meget bekymret for hvordan stereolyden var. Tidligere havde jeg en lidt ældre marantz (samme som dvd'en i min signatur), og jeg må sige at jeg blev positivt overrasket. Jeg synes den lyder bedre. Du kan jo helt sikkert få noget, der lyder bedre til musik, men til den pris og med de surround-egenskaber, så er der intet at være bekymret for - det er et godt all-round køb. |
||
Panasonic TH-42PX80E
Onkyo TX-SR606 Oppo DV-983H DALI Piano Noble 5.1 (Ambient, Vocal & Forte) DALI Silver Wave II-kabler |
||
![]() |
||
Nexeren ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-August-2005 Sted: Nørresundby Status: Offline Point: 605 |
![]() |
|
Har lige bestilt en 607'er i dag fra Tyskland sammen med et sæt KEF KHT 2005.3, så kan da godt lige give lige feedback når det engang dukker op.
Jeg kommer dog fra en Sony STR-DG510, så den Onkyo kan næsten ikke være andet end bedre ![]() |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12345 6> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |