recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Er Onkyo’s fra Tyskland dårligere??
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketEr Onkyo’s fra Tyskland dårligere??

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
JENC Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 22-April-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 615
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-August-2009 kl. 14:34

Jeg kender skam godt Bambus-udtrykket.

Men Henrik-t skrev:
"lad vær med at købe Bambus finish udgaven ..." og ikke

"lad vær med at købe en Bambus finish udgave..."

så jeg troede han mente hvad han skrev og refererede til en af Onkyo-udgaverne.  Og så skulle jeg da lige høre hvad det skulle være for en Onkyo-udgave/model der var "bambus"...

Til top
henrik-t Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 08-August-2007
Point: 1553
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-August-2009 kl. 14:59
min post var en joke...

tror at de er sikre nok dem fra tyskland... kommer vel fra samme outled i Europa...

At der kom flere fra tyskland med bluedot osv hænger vel sammen med tyskland er større plus flere handler der nede istedet for i dk´s dyre butikker.

og de måske fik en dårlige sending ..

Redigeret af henrik-t - 02-August-2009 kl. 15:01
+100HD Film
Til top
Otto J Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Branchemedlem

Oprettet: 04-Marts-2007
Point: 11218
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-August-2009 kl. 07:55

Oprindeligt skrevet af xcardman xcardman skrev:

Den debat er jo startet fordi de fleste Onkyo surroundreceivere fra tyskland er dem med flest fejl det er fakta. 

Det må alt andet lige være tilfældigheder der gør at dette er blevet oplevelsen, eftersom varerne blev plukket fra samme hovedlager. Der har aldrig været en "dansk sending". At det har oplevedes sådan, skyldes muligvis at dem der har haft handlet via den danske distributør og har fået problemer, har fået en nem og hurtig løsning på deres problem, og derfor ikke brugt tid på at surfe nettet igennem for at finde andre med samme problem, mens dem der har handlet i udlandet har haft væsentligt mere bøvl. Dette kombineret med at folk der er aktive på nettet, har en tendens til at være mere åbne for handel i udlandet, så fordelingen mellem dem der handler i udlandet og dem der skriver i forummet, er skæv i forhold til resten af befolkningen.

Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu