|
er Panasonic TX-55AS640 bedst til prisen? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Keldjensen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 26-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 158 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 20-April-2015 kl. 13:22 |
Jeg tør næsten ikke spørge, da der er utrolig mange tråde med spørgsmålet i forvejen OG jeg har læst rigtig mange af dem allerede..
Mit budget er i omegnen af max 10-12.000. Jeg har læst mange andre tråde, hvor der ligeledes bliver spurgt til TV med et max omkring ca. 10.000. I rigtig mange tråde er rådet at købe et Panasonic TX-55AS640 til ca. 6.500. Mit spørgsmål er så om der virkelig er rigtigt at dette TV er bedre end TV til kr. 10.000? Hvis det er tilfældet, er det jo bare fantastisk. Men det kan være lidt svært for mig at forstå.. |
|
![]() |
|
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Nu er der jo egentlig flere ting som du spørger om. Men til prisen er det nævnte Panasonic blandt de absolut bedste til prisen. Til 10.000 kr. kunne jeg formentlig finde noget der var en anelse bedre.
Var jeg i dine sko, ville jeg måske lige vente et par uger og se de nye Panasonic eller Sony TV som kommer på gaden meget snart. Men okay, man kan mange steder gøre en god handel på 2014 modellerne. Jeg tror at der hos begge producenter er sket en del i udviklingen - dette sagt uden overhovedet at have set de nye modeller
![]() |
|
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|
![]() |
|
Keldjensen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 26-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 158 |
1) hvilket tv ville du så vælge, hvis det mås koste 10.000?
2) de nye modeller er vel væsentlig dyrere end 10.000, plejer de ikke at koste 15-20.000 de første 3-6 måneder, hvor efter de falder, da de skal sælges ud inden næste års modeller bliver lanceret? |
|
![]() |
|
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
Jeg er ikke særlig god til at anbefale andre et TV, for prioriteringer kan være så forskellig. Som jeg ser det, så er de nye Panasonic modeller faktisk faldet en anelser i forhold til "Sammenlignelige" modeller ved 2014 lanceringen. Mit bedste råd er egentlig, at gå en tur i en større forretning, og udvælg dig de modeller som er interessante for dig. Normalt er indstillingerne i butikkerne ofte elendige, men det god råd der jo, at låne fjernbetjeningen og sæt billedstillingerne til "Normal" eller "Cinema" - det skal bare den samme som du vælger at se fra model til model. Så får du et rimeligt sammenligningsgrundlag. Bed evt. også om at få slukket eller dæmpet lyset i de områder hvor du skal se på TV. Mange sælgere er forstående for dine ønsker Jeg selv ville gå efter dette Sony - om du vil er en hel anden snak: http://www.pricerunner.dk/pl/2-2976332/TV/Sony-Bravia-KD-55X8505B-Sammenlign-Priser ![]() Redigeret af Hother - 20-April-2015 kl. 22:43 |
|
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |