|
|
Besvar ![]() |
Side <1 456 |
Forfatter | ||||
xcardman ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
![]() |
|||
Men hvis du har den holdning, er du så helt sikker på du har købt det rigtig tv til dit behov. dette tv har også en hvid ramme og indbygget dvb-c, hvis du har det behov. http://www.sony.dk/product/t32-e-series/kdl-40e5520 et ganske udmærket tv som kan opfylde de fleste behov. for nej et pioneer dækker bestemt ikke alles behov Men jeg har købt et pioneer pågrund at et nogenlunde korrekt billede. har så en pvr til tv og en popcorn hour til mine filer. alle disse ting kan jeg tilslutte min skærm. Men billedekvaliteten kan jeg ikke tilslutte eller lave om på, når jeg har købt min skærm. Redigeret af xcardman - 03-September-2009 kl. 11:05 |
||||
![]() |
||||
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9442 |
![]() |
|||
Der er kun 3 ting der halter lidt, men man kan jo ikke få det hele. 1. Det er kun 50", men her spiller økonomien lidt ind. 2. Der mangler en DVB-C tuner. YouSee boksen er simpelthen ikke god nok, så en indbygget boks ville havde været et stort plus. 3. Medie delen er for langsom og lidt ringe. Dog ikke noget problem, da jeg benytter atv til disse ting. Men har jo flere behov, så dette tv som ville være perfekt som tv nr 2.
|
||||
![]() |
||||
Halsted ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1086 |
![]() |
|||
Behov kan jo også ændre sig
![]() Problemet er jo også at butikspersonalet i bl.a. fona, expert mv. "skaber" et behov for mange i familien DK. Køber skal have et nyt tv, sælger spørger hvilket signal kunden har og kunden siger yousee kabeltv. Sælger siger fluks: Du skal have et tv med en DVB-C tuner indbygget så du er klar til digital tv! Ok siger kunden, jamen så er det jeg skal have! Sælgeren er desuden overhovedet ikke interesseret i at sælge et produkt i kundens budgetramme der nødvendigvis giver den bedste billedkvalitet, men det produkt som giver butikken den største indtjening. Så forbrugerens behov er ikke altid udtryk for individuelle behov, men kan være behov der skabes fra mere eller mindre udvidende sælgere. Alene derfor er det umådeligt svært at rådgive om køb af nyt tv her på dette forum - TV skal opleves under så optimale forhold som muligt, for at forbrugeren kan danne sin egen mening. Er man til pangfarver? Er man til korrekte farver? Er man tilfreds med sortniveauet? osv. osv. (nævner bevidst ikke teknologi for det er underordnet, hvis folk dog bare ville holde op med deres fanboy snak, det er trættende) Jeg er i øvrigt også holdt op med at rådgive om køb af tv. /Halsted Redigeret af Halsted - 03-September-2009 kl. 11:23 |
||||
![]() |
||||
xcardman ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
![]() |
|||
Lahan
for en 32 tommer skærm, kan jeg ikke rigtig forskellen. Der vil jeg købe efter den bedste billedekvalitet som jeg kan få. har dog selv en sony 32w4000 som nummer to tv som jeg fik billigt og der kiggede jeg ikke efter billedekvalitet. havde dog selv set en w4500 først Men flere køber et tv til 20000-30000 uden af kigge på billedekvaliteten. Det forstår jeg ikke. de fleste køber efter et bestemt mærke, kun fordi de har haft det før. så skulle jeg også have købt et panasonic igen. vi må håbe der snart kommer nogle oled i 26-32 tommer som bliver til at betale. Redigeret af xcardman - 03-September-2009 kl. 11:39 |
||||
![]() |
||||
![]() |
|||
LED backlight TV venter Philips sig meget af. Men local dimming (leds bag hele displayet) og ikke kun en ramme med LED i kanten. Det sidste dur ikke - siger Philips. |
||||
![]() |
||||
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
![]() |
|||
Skal man være grov, så dur local dimming heller ikke. 1.200+ dioder bag flere millioner pixels, vil give bivirkninger. M.v.h. |
||||
![]() |
||||
![]() |
|||
en grund til oled er fremtiden ![]() |
||||
![]() |
||||
T-Ras ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 25-November-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 334 |
![]() |
|||
Philips' nye Aurea er nu godt nok med Edge LED. Så lidt forventer de sig nok også af dén teknologi...
|
||||
![]() |
||||
bibihest ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1435 |
![]() |
|||
Det samme er det nye 8664h de har haft med på messen.
|
||||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 456 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |