|
|
Besvar ![]() |
Side <1 234 |
Forfatter | ||
Rod83 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 681 |
![]() |
|
Jeg ved ikke om philips er de førerende indenfor LCD, men jeg har konstateret så meget at der stor forskel i billedkvaliteten fra deres 5000 serie til 9000 serie. I prisklassen hvor 5000-7000 serien ville jeg dog aldrig vælge et lcd (og nej det er ikke fordi det et LCD! Så er philips de førerende? Tja det er sgu svært at sige |
||
Panasonic TX-P50G20E (anmeldelse)|Onkyo TX-SR308B|Sony BDP-S550|PS3-Slim
|
||
![]() |
||
Mr. Anderson ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 13-April-2008 Sted: Esbjerg,Denmark Status: Offline Point: 772 |
![]() |
|
Med min erfaring som jeg har læst, set og erfaret mig til vil jeg bestemt heller ikke sidde Philips på toppen. Jeg vil mene et ordenligt kalibreret billede på de nuværende modeller på marked indenfor rimelighedens grænser af LCD TV'er er Sony, Sharp og Samsung før Philips. Ikke fordi jeg er videre imponeret over de nyere LED tv'er. De er lidt sløret og tunge i billedet syntes jeg. Men det er min mening, er ikke til de disko billeder Phillips laver og alt det der motion fis. Men det er pæne tv'er, det skal de have. Redigeret af Mr. Anderson - 16-Maj-2009 kl. 15:43 |
||
LG 65B7 - PS4 Pro - Denon X7200WA - B&W 706S2, HTM 72S2, DB4S & CCM663 - Nvidia Shield - Sonos
|
||
![]() |
||
Helmuth ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 07-Maj-2008 Status: Offline Point: 278 |
![]() |
|
Undskyld, men hvad er det for noget fis at skrive |
||
![]() |
||
Mr. Anderson ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 13-April-2008 Sted: Esbjerg,Denmark Status: Offline Point: 772 |
![]() |
|
Det kan jeg da godt, men det er ikke fis for mig De LED'er jeg har set og den Samsung som jeg går op af hver dag er ikke så skarpe i billede men mere blød hvor de resterende LCD tv'er omkring ikke har denne blødhed over sig, samt ved bevægelser især hurtige er den ikke så kvik til at få billedet til at glide pænt og hurtigt (det er ikke 100Hz jeg mener her men generalt) som f.eks. et Panasonic plasma af nyere årgang. Ja de kan lave godt sort med hvad nøtte gør det når den ikke kan smide mere lys ind imellem linerne? altså lidt dårlige gråtoner og hvid. (40A796) Skærmene er indstillet så korrekt man kan uden professionel udstyr. Gav det nogen mening Redigeret af Mr. Anderson - 16-Maj-2009 kl. 20:35 |
||
LG 65B7 - PS4 Pro - Denon X7200WA - B&W 706S2, HTM 72S2, DB4S & CCM663 - Nvidia Shield - Sonos
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 234 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |