recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Er PS3 være at købe lige nu?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketEr PS3 være at købe lige nu?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Sevus Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 05-August-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 25
Direkte link til dette indlæg Emne: Er PS3 være at købe lige nu?
    Sendt: 05-August-2007 kl. 16:36

Dette er min først emne her på forumet. Der sikkert en post der spørg om samme som jeg vil til at spørger om nu.

Er PS3 noget være at købe på her fortiden?

hvor meget beder bliver PS2 spil, at se på en PS3?

Skal man virkelig have et 37 - 40 tommers TV for at kunne nyde en PS3 fuldt ud? eller kan man godt nyde det på et 32 tommer?

Og nej! Har ikke tænkt mig at købe en Xbox

Til top
zulfo Se dropdown menu
Moderator gruppe
Moderator gruppe
Branchemedlem

Oprettet: 05-April-2006
Point: 3701
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-August-2007 kl. 17:30

"Er PS3 noget være at købe på her fortiden?"

Du tager en kig på de titler der er på gaden nu, og ser om der er nogen af dem du evt. kan få de næste 2 måneder til at gå med.

Kan du få tiden til at gå med MotorStorm, R:FOM, F1, The Darkness og evt. nogle af de sjove spil fra PS Store?

Skal du evt. bruge PS3'en til BluRay eller som erstatning for en gammel DVD afspiller?

Hvis du kan svare ja til dette, så køb nu - ellers vent en måned eller 2, til alle de fede titler begynder at vælte ind over os :)

"hvor meget beder bliver PS2 spil, at se på en PS3?"

Altså, de bliver upscalet og smoothet - men de kommer aldrig til at ligne PS3 spil, men derfor kan de sagtens være morsomme og fede. God Of War skulle f.eks. være en knald god oplevelse...

"Skal man virkelig have et 37 - 40 tommers TV for at kunne nyde en PS3 fuldt ud? eller kan man godt nyde det på et 32 tommer"

Det er jo op til personlige præferencer - jeg vil sige at du sagtens kan nyde PS3 på et 32" - men det er synd hvis det er et almindeligt 32" CRT som ikke kan køre 720p eller 1080i/p

Lars B

DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414
Til top
Sevus Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-August-2007 kl. 19:23

Tak Zulfo

Det var klart et beder svar end jeg har fået ud i byen.

Har lige tage mig sammen til at købe Final Fantasy 12, og har planer om at spille Final Fantasy 13 & Metal Gear 4 når det kommer.

Har bare tænkt meget over det.

Normalt tager jeg mig ikke så meget af hvad folk synes jeg skal købe eller gøre. 

Men var dog glad for at jeg fandt denne side og fik svar på det.

Til top
zulfo Se dropdown menu
Moderator gruppe
Moderator gruppe
Branchemedlem

Oprettet: 05-April-2006
Point: 3701
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-August-2007 kl. 19:31
Oprindeligt skrevet af Sevus Sevus skrev:

Tak Zulfo

Det var klart et beder svar end jeg har fået ud i byen.

Har lige tage mig sammen til at købe Final Fantasy 12, og har planer om at spille Final Fantasy 13 & Metal Gear 4 når det kommer.

Har bare tænkt meget over det.

Normalt tager jeg mig ikke så meget af hvad folk synes jeg skal købe eller gøre. 

Men var dog glad for at jeg fandt denne side og fik svar på det.

Jamen, det var så lidt - og den titel du har tænkt dig at bruge tiden på, kan sikkert sagtens udfylde ventetiden, bl.a. på MGS4, som ser ud til at blive THE SHIT! :)

Og så kommer Ghost Recon Advanced Warfighter 2 om 23 dage! Det ser bare så godt ud, og der ligger en demo til gratis download på PS Store, når du nu køber en af de nærmeste dage, kan du jo lige hente det, sammen med demoen af The Darkness, Heavenly Sword osv. :)

Lars B

DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414
Til top
Sevus Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-August-2007 kl. 23:53

Super det denne her side er jo beder en butikkerne i KBH

Så ved jeg da hvem jeg skal spørger næsten gang jeg kommer tvivl

Til top
HeartWare Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 22-Oktober-2003
Sted: Bagsværd, DK
Point: 4804
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-August-2007 kl. 13:17
Oprindeligt skrevet af Sevus Sevus skrev:

Final Fantasy 12

Jeg kører også FF12 i øjeblikket - blot på min PS2. En af de ting, der har afholdt mig fra at købe en PS3 er, at jeg ikke ved, hvor godt PS3s emulator kører FF12.

Har du haft nogle problemer med FF12 på PS3?
Keld R. Hansen

Pioneer DVL-909, DV-545
Sony KDL40EX723 3D TV
DreamBox 8000, YouSee Cable
PopCorn Hour A-500
Panasonic DMR-BCT820 + DMR-BCT940
Yamaha RX-V771 Receiver
Til top
Mike S. Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 13-Juni-2006
Point: 2909
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-August-2007 kl. 14:11
Jeg vil sige at PS3 er et knaldgodt køb... Jeg spiller selv meget God Of War I og II på min PS3 når jeg ikke spiller nogle af de mange andre spil.

Mange af de fede Playstation Store spil (specielt Super Stardust HD) er også mange timers underholdning værd - måske ikke nok til at retfærdigøre den lidt højre indkøbpris men det mener jeg så til gengæld at Blu-ray afspiller, fede next gen spil er.

Ghost Recon Advanced Warfighter 2 ser som Lars siger rigtig godt ud - ikke det vildeste grafik men gameplayet i demoen er rigtig god og udfordrende.

Med hensyn til om du skal have et 37"+ fjernsyn - ja du kan godt spille på et alm. SDTV fjernsyn men du vil nok ikke føle den helt samme fede følelse som du får med en stor fladskærm. Personligt har jeg er 40" Samsung (1080p) som virkelig viser PS3'ens suveræne kræfter og grafiske evner.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu