|
Er recordere.dk efterhånden næsten kun brugtbørs |
Besvar | Side <1234> |
Forfatter | |||
SVP03
Guld medlem Oprettet: 15-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4172 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Tager lige denne op, ud over en del til salg sker der ikke så meget herinde.
Er alle gået på pension, eller er de bare meget mindre herinde ligesom mig selv Har selv været en del mere på www.vagcars.dk de sidste par år. Redigeret af SVP03 - 27-Oktober-2015 kl. 18:28 |
|||
SVP03
|
|||
hummelmose
Administrator Skribent, udvikler Oprettet: 25-Juli-2004 Sted: København, DK Status: Offline Point: 3977 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Jeg er uenig. Der er stadig godt liv i forum'et på recordere.dk - Prøv og se: Kan du jo kigge på de emner der ikke har en indkøbsvogn foran sig, at der stadig er liv i forumet. |
|||
Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
|
|||
Hother
Platin medlem hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23899 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Jeg er selv gået på pension, men er også mindre aktiv her på siden - recordere.dk har ændret sig.
|
|||
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|||
SVP03
Guld medlem Oprettet: 15-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4172 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Nu har jeg bare lagt mærke til at der bliver skrevet meget mindre på en dag end for 3 år siden.
Men det passer vel meget godt med at de fleste jo har proppet deres hjem med alt muligt elektronik og ikke skifter så meget mere bortset fra telefon og tablets og stadig lidt TV. På hjemmebiofronten er det jo kun 11-1 eller 11-2 lydsystemer der er nyt og så endnu værre, det er slut med Otto der kommer og kører nye projektorer ind efter han har fået sit nye fine job (Tillykke med det en fantastisk mulighed) men shit for os andre. Redigeret af SVP03 - 27-Oktober-2015 kl. 18:40 |
|||
SVP03
|
|||
SVP03
Funktioner
Tak(0)
|
||
Du var jo en af dem jeg har lagt mærke til. Håber du har tid til at nyde det og børnebørnene. |
|||
SVP03
|
|||
hummelmose
Administrator Skribent, udvikler Oprettet: 25-Juli-2004 Sted: København, DK Status: Offline Point: 3977 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Det gælder altså alle fora hele vejen rundt - Der er stor sociale netværk hvor de nye generationer bruger deres tid, men der er stadig rigtigt mange der lander på recordere.dk når de søger efter løsninger på deres problemer.
|
|||
Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
|
|||
Hother
Platin medlem hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23899 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Du kan tro at jeg nyder det - herligt. Skylder dig vist en lille en
|
|||
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|||
SVP03
Funktioner
Tak(0)
|
||
Ved det, men jeg har jo selv hængt i bremsen for at få den øl. Men det er vel 2 TV siden Det med forum er nok ret rigtigt, bortset fra VagCars, men tuning af biler og bil ting generel set har jo også lidt flere mulige forum medlemmer |
|||
SVP03
|
|||
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19474 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Det sker på de fleste webfora. Trafikken flytter til Facebook, her samles alle tråde fra de forskellige grupper du følger i en pærevælling og du kan hurtigt give dit besyv med, både om biler, tv, højttalere og madopskrifter fra samme side.
Klaus |
|||
MaXer
Guld medlem Oprettet: 10-September-2007 Sted: København S Status: Offline Point: 1958 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Jeg er selv en af dem der nu nok primært skriver i køb/salg, men jeg læser herinde dagligt og sætter stor pris på al den information og debat der er.
Jeg var engang mere aktiv, og prøvede at hanke op i mig selv for at være det, men arbejds- og familieliv har bare gjort det sværere. Det er en ret generel tendens på de fora jeg frekventerer, at aktivitetsniveauet daler. Ved ikke om det er fordi emnerne er for snævre eller hvad, men det er i hvert fald ærgerligt. Selv for sådan en som mig som primært bare læser med.
|
|||
zulfo
Moderator gruppe Branchemedlem Oprettet: 05-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3701 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Jeg besøger Recordere.dk flere gange dagligt, og blander mig også hvor jeg synes det er relevant - også fordi jeg bruger Recordere lidt "professionelt"...
|
|||
Lars B
DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414 |
|||
Trumle
Guld medlem Oprettet: 10-Februar-2015 Sted: kBH Status: Offline Point: 793 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Men det er jo det der er problemet. Der er for mange der læser og for få der skriver. Sæt i værk! ;-) Noget helt andet er at det også nole gange er lidt utaknemmeligt at være en af dem der skriver. Ikke så meget fordi man bliver modsagt, men mest af alt fordi der tit og ofte ikke er nogen der svarer. Ikke engang når når der svares på noget folk selv har spurgt om. |
|||
Besvar | Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |