|
Er recordere.dk redaktionen uafhængig? |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | |
Breddam
Guld medlem Oprettet: 30-December-2006 Sted: 4140 Borup Status: Offline Point: 2171 |
Sendt: 02-Marts-2008 kl. 15:37 |
Nej, for så ville det kun være Pioneer og Panasonic, der ville komme til fadet, for det kan virke som om, at adskillige brugere lever efter mottoet: "Plasma er svaret! Øh, hvad var spørgsmålet?" Nå, spøg til side. Jeg har ikke så meget at tilføje andet end min store anerkendelse af redaktionens linie som værende et godt produkt af de arbejdsvilkår, som er givet af både producenter og egne ressourcer Og så vil jeg gerne give fumper et , for uden dialog kommer man ikke videre i sådan en speget sag. Philips fremstår bare som lukkede og enerådende samt døve for brugernes ytringer. Venligst Søren |
|
bruger udmeldt 5
-- Oprettet: 15-April-2006 Sted: lolland Status: Offline Point: 3584 |
Sendt: 02-Marts-2008 kl. 16:08 |
Nu syntes jeg ikke det er så vigtigt for selve produktet om det er tilgængeligt lige nu og her, i Danmark. AV Precision har før fået indlæg præsenteret som ikke nødvendigvis var tilgængelig nu og her. og yderligere som basis for hvilke produkter som kunne købes igennem hans firma.. lidt skjult reklamebaseret anmeldelser. Dette burde heller ikke være aktuelt, da flere brugere idag handler over grænserne, selvom dette kan være afgørende for garanti osv.. og alligevel ikke. Ser man blade som "Gear" osv., som giver info om gadgets er det heller ikke altid produkter som er tilgængelige i Danmark nu og her. Indlægget omkring denne lille dippedut remote til ps3, var jo heller ikke tilgængeligt i Danmark. Og det tror jeg passer fint ind i anmeldelser og information til brugere om kommende produkter, og så også aktuelle produkter i Danmark. PS: Surt at læse at Philips ikke ønsker at udbrede info'n via Recordere, det er jo næsten et personligt valg, og ikke nødvendigvis firmaets ønske som her opfyldes. Og ja, der burde nok stadig have været lidt opmærksom hed på hvor personlige disse henvendelser og informationer, som blev nævnt, var og er i fremtiden.. |
|
Lars
Administrator recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15693 |
Sendt: 02-Marts-2008 kl. 18:22 |
Produktnyheder kan egentlig altid opfattes som skjult reklame. Men det er så vores opgave at vurdere hvilke nyheder der kan være relevante for læserne. Her skelner vi ikke imellem om nyhederne kommer fra fabrikanten selv, fra et reklamebureau hyret af fabrikanten til at markedsføre produkterne eller direkte fra en importør af dem (eksempelvis AV Precision) At velskrevne produktnyheder kan være god markedsføring, er der vel næppe tvivl om. Og i det lys er det jo også mærkeligt at en stor fabrikant fra Philips ikke ønsker deres produkter markedsført overfor nyhedslæserne på recordere.dk /Lars |
|
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
|
bruger udmeldt 5
-- Oprettet: 15-April-2006 Sted: lolland Status: Offline Point: 3584 |
Sendt: 02-Marts-2008 kl. 18:31 |
Nu var det bare en observering, og Otto er jo en værdsat forum deltager, og respekteret, så når hans anmeldelser popper op, så kikkes der jo lidt anderledes på produktet :-) |
|
MJ (udmeldt)
-- Oprettet: 16-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2917 |
Sendt: 02-Marts-2008 kl. 20:31 |
Hvem er det som mister mest.. Philips eller os?
|
|
Kandersen
Platin medlem Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
Sendt: 02-Marts-2008 kl. 21:14 |
Det er nok mest Philips. For der er jo massere af andre nyheder, fra andre producenter derude.
|
|
MJ (udmeldt)
-- Oprettet: 16-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2917 |
Sendt: 02-Marts-2008 kl. 21:30 |
Ja det er jo også min tanke.
|
|
cpedesign
Bruger Oprettet: 30-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 96 |
Sendt: 10-Juli-2008 kl. 13:26 |
Jeg vil bare sige "studentikos"
Ej, Erling har lige lært mig et nyt ord.... studentikost, hehe Så fik jeg da noget ny viden fra den mand. hahahah Sejt ord |
|
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |