|
er samsung 55" F8005 et dumt køb idag ? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
iceman24 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-September-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 938 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 20-September-2014 kl. 15:17 |
har de sidste par år haft 55" ES8005 som jeg har været udemærket tilfreds med. det faldt dog på gulvet og jeg fik erstatning af forsikring.. jeg havde egentlig fået Samsung 55" HU7205 (buet) men den er jeg ikke helt tilfreds med.. så tænkte jeg lidt at droppe UHD og Buet tv osv. men er F8005 dumt at invistere i idag ? da den ikke er så udbredt mere så betyder det også prisen er lidt høj 14.000 kr
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
F8005 er et glimrende TV. Viser et flot billede, og er også smuk at se på i slukket tilstand med den smalle sølvramme og den store buede fod.
|
|
![]() |
|
Bladerunner ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 29-Januar-2012 Sted: Midtsjælland Status: Offline Point: 306 |
Med mindre du skifter TV ofte ville jeg ikke afskrive et med UHD.
|
|
![]() |
|
iceman24 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-September-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 938 |
Nå droppede tanken om F8005 og købte et 55" HU8505 i dag til 14.999
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |