|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
John L. ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 07-December-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 36 |
![]() Sendt: 06-Marts-2010 kl. 10:12 |
Hej
I december havde recordere.dk denne nyhed om en ny kombineret monitor/digitalt tv fra Samsung:
http://www.recordere.dk/indhold/templates/design.aspx?articleid=3358&zoneid=5
Jeg har også set den præsenteret i bladet Digital Foto og kan også se designet som ren monitor på tilbud ved Computercity. Men er der nogen, der ved om tv-udgaven er til at få i Danmark? Jeg synes ikke jeg kan finde noget på Samsungs hjemmeside. Vh. John
|
|
![]() |
|
John L. ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 07-December-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 36 |
![]() |
Hej igen!
Jeg har nu spurgt Samsung om denne monitor/tv. Campingsæsonen er jo så småt i gang og jeg syntes det kunne være smart med sådan en pc-skærm og så tage den med i campingvognen og bruge den til at se tv på.
Samsung svarede først med en henvisning til SyncMaster LD220, som godt nok er samme skærm, men uden tv-funktionalitet. Så spurgte jeg igen bl.a. med en henvisning til Samsungs tyske side, hvor den findes under navnet LD220HD. Jeg fik dette svar:
"Tak for din henvendelse til Samsung Electronics Nordic. Som svaret i tidligere mail er det ikke noget vi har informationer på i øjeblikket og det er derfor svært at sige hvornår produktet vil udkomme
i Danmark." - citat slut. Hvad kan der være galt? Hvorfor vil de ikke sælge den i DK? Hvor får recordere.dk og mindst et blad (Digital Foto) informationer fra? Samsung i Danmark vil åbenbart ikke sige noget?
Nå, jeg undrer mig bare. Måske er der en god forklaring. Eller også må jeg købe noget andet end Samsung.
Vh. John
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
Jeg har et lignende ønske om et lille TV, og har købt en PC monitor med HDMI. Det kræver så bare en lille DVB-T box ved siden af. Men sådan en bruger jeg i forvejen derhjemme, så det blev et billigt 24 " TV på den måde
|
|
![]() |
|
![]() |
Ja, det var selvfølgelig en mulighed at købe en monitor med HDMI. Jeg syntes bare det var smart med en fod man klapper sammen og det hele indbygget i skærmen. Måske er det noget med at der skal ændres noget i softwaren, inden det kan bruges i Danmark? Der er vist noget med at vores dvb-t ikke er helt det samme som f.eks. det tyske.
Jeg har hidtil brugt en usb-stick på computeren til at se tv i campingvognen. Og det kan jeg bare fortsætte med lidt endnu. Men ellers vil jeg da overveje muligheden for en skærm med HDMI, for jeg har også en løs dvb-t-box i forvejen.
Tak for forslaget i hvert fald.
Vh. John
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
Jamen det er en smart enhed. Men kan bare ikke se at der er mpeg4 i den, og så er du jo lige vidt
![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |