recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > LED TV - LCD TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Er Samsung Lapfit-tv på markedet?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketEr Samsung Lapfit-tv på markedet?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
John L. Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 07-December-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 36
Direkte link til dette indlæg Emne: Er Samsung Lapfit-tv på markedet?
    Sendt: 06-Marts-2010 kl. 10:12
Hej

I december havde recordere.dk denne nyhed om en ny kombineret monitor/digitalt tv fra Samsung:

http://www.recordere.dk/indhold/templates/design.aspx?articleid=3358&zoneid=5 

Jeg har også set den præsenteret i bladet Digital Foto og kan også se designet som ren monitor på tilbud ved Computercity. Men er der nogen, der ved om tv-udgaven er til at få i Danmark? Jeg synes ikke jeg kan finde noget på Samsungs hjemmeside.

Vh. John
Til top
John L. Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-April-2010 kl. 13:12
Hej igen!

Jeg har nu spurgt Samsung om denne monitor/tv. Campingsæsonen er jo så småt i gang og jeg syntes det kunne være smart med sådan en pc-skærm og så tage den med i campingvognen og bruge den til at se tv på.

Samsung svarede først med en henvisning til SyncMaster LD220, som godt nok er samme skærm, men uden tv-funktionalitet. Så spurgte jeg igen bl.a. med en henvisning til Samsungs tyske side, hvor den findes under navnet LD220HD. Jeg fik dette svar:

"Tak for din henvendelse til Samsung Electronics Nordic. Som svaret i tidligere mail er det ikke noget vi har informationer på i øjeblikket og det er derfor svært at sige hvornår produktet vil udkomme
i Danmark." - citat slut.

Hvad kan der være galt? Hvorfor vil de ikke sælge den i DK? Hvor får recordere.dk og mindst et blad (Digital Foto)  informationer fra? Samsung i Danmark vil åbenbart ikke sige noget?

Nå, jeg undrer mig bare. Måske er der en god forklaring. Eller også må jeg købe noget andet end Samsung.

Vh. John
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-April-2010 kl. 15:30
Jeg har et lignende ønske om et lille TV, og har købt en PC monitor med HDMI. Det kræver så bare en lille DVB-T box ved siden af. Men sådan en bruger jeg i forvejen derhjemme, så det blev et billigt 24 " TV på den måde

Til top
John L. Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-April-2010 kl. 11:53
Ja, det var selvfølgelig en mulighed at købe en monitor med HDMI. Jeg syntes bare det var smart med en fod man klapper sammen og det hele indbygget i skærmen. Måske er det noget med at der skal ændres noget i softwaren, inden det kan bruges i Danmark? Der er vist noget med at vores dvb-t ikke er helt det samme som f.eks. det tyske.

Jeg har hidtil brugt en usb-stick på computeren til at se tv i campingvognen. Og det kan jeg bare fortsætte med lidt endnu. Men ellers vil jeg da overveje muligheden for en skærm med HDMI, for jeg har også en løs dvb-t-box i forvejen.

Tak for forslaget i hvert fald.

Vh. John

Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-April-2010 kl. 13:12
Jamen det er en smart enhed. Men kan bare ikke se at der er mpeg4 i den, og så er du jo lige vidt Unhappy
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu