|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |||
Rasmus Jagd ![]() Bruger ![]() Oprettet: 18-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 52 |
![]() Sendt: 07-Juli-2007 kl. 22:22 |
||
Hej med jer. Den eneste nyere model på minimum 32" der til en lignende pris ser nogenlunde lige så god ud er Samsungs LE-32S81B: Men siden S-serien efter sigende er den dårligste i den generation, er jeg lidt i tvivl om den kan være bedre end LE32M61B, der var topmodellen i sin tid. Hvad mener I? Har i et bud på en bedre skærm? Redigeret af Rasmus Jagd - 08-Juli-2007 kl. 17:53 |
|||
![]() |
|||
molokgehenna ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 09-Januar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 18 |
![]() |
||
jeg er lige med på en kigger her, interessant emne
![]() og så tænkte jeg på, garantien fra samsung er det en slags worldwide? så et tysk købt samsungtv kan repareres i danmark, uden at skulle sendes over mellemhandleren? Redigeret af molokgehenna - 08-Juli-2007 kl. 14:46 |
|||
![]() |
|||
Rasmus Jagd ![]() Bruger ![]() Oprettet: 18-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 52 |
![]() |
||
Det er helt i orden. "The more the merrier" Er der ikke nogen der ejer, eller måske stadigvæk ejer et LE32M61B, og som kan sige lidt om hvordan det performer den dag idag? Det bliver mit første LCD TV, så jeg er ikke så kræsen, bare det er omtrent lige så godt som min 226BW. |
|||
![]() |
|||
micker ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 26-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 356 |
![]() |
||
molokgehenna
Nej, samsungs garanti er ikke world wide, Det er samsung nordic, som sørger for en super garanti i danmark (samt dansk menu og alt hvad der hører til der). Hvis du køber tv'et fra tyskland er det den tyske model som derfor ikke hører ind under Samsung nordic. Så det kan ikke bare afleveres nede ved den lokale samsung forhandler og blive repereret. |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Jeg er faldet over nogle tråde i forumet, hvoraf det fremgår at Toshiba 32C300P er et af de bedste køb i denne prisgruppe. Tror I at Toshiba 32C300P er bedre end Samsung LE32M61B? |
|||
![]() |
|||
Bridge ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 17-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 430 |
![]() |
||
Den skærm er simpelthen ikke 5500 værd. Som du skriver er det den gamle model. Den kom i 2005. Der er sket utrolig meget på 2 år i kvalitets forbedring i lcd skærme. Du kan få toshibas nye modeller for nogenlunde samme pris.
|
|||
Pioneer 5090 KURO | Pana BD-30 BLU-RAY | Pana EH-65 HDD Recorder | Pioneer DVR LX61D HDD Recorder | Samsung HD box uden HDD, og med HDD
|
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Ok, så du siger at Toshiba 32C300P ville være en bedre skærm?
|
|||
![]() |
|||
Bridge ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 17-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 430 |
![]() |
||
Uden tvivl, ja Jeg var forresten i elgiganten mega store. En sælger stod og talte negativ om samsungs skærme. De havde for meget efterslæb efter hans mening. |
|||
Pioneer 5090 KURO | Pana BD-30 BLU-RAY | Pana EH-65 HDD Recorder | Pioneer DVR LX61D HDD Recorder | Samsung HD box uden HDD, og med HDD
|
|||
![]() |
|||
jnvir ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 01-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 428 |
![]() |
||
Måske er sælgerens provision højere på andre mærker... |
|||
![]() |
|||
pilehave ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1271 |
![]() |
||
Man kan ikke bruge en udtalelse fra en ekspedient i Elmutanten til NOGET som helst...desværre ![]() |
|||
![]() |
|||
klander ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 813 |
![]() |
||
Det lyder for mig som du ikke ved hvad du taler om, bare fordi en skærm er nyere behøver den ikke at være bedre. og endnu mere siger at en sælger fra elgiganten siger at bla bla bla, det sidste sted den sælger arbejdede før han kom til elgiganten var nok at sælge ost Redigeret af klander - 09-Juli-2007 kl. 08:44 |
|||
Med Venlig Hilsen
Kurt |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Jeg mener nu godt at jeg ved hvad jeg taler om |
|||
|
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |