Hej!
Fik endelig min skærm her i dag, og den er bare super!
Ingen pixelfejl, og ingen tegn på at det er en demo model, udover at den mangler foden selvfølgelig. Men den står fint på bordet alligevel. Skal op på væggen og hænge senere.
Skærmen skal nok kalibreres lidt, men selv nu står billedet rigtigt godt over VGA.
Super gode farver, fantastisk kontrast. Har ikke prøvet med dynamisk kontrast endnu, men jeg vil nok alligevel holde mig fra den slags kunstige virkemidler.
Tekst er rimelig skarp, og ser faktisk bedre ud når Cleartype er slået fra, i modsætning til min 22".
Aliasing er lidt mere tydelig end på min 226BW, men jeg har et 8800GTS, så der skal bare fyres op for AA. Dog ser GRAW 2, der ikke understøtter AA, ikke så kønt ud. Men pyt.
Analogt TV ser ikke helt så godt ud, men på den anden siden overhovedet ikke værre end ventet.
Jeg skal nok lære at leve med det. DVDer ser super ud, når spillet på min PC. Ser knap så godt ud på en alm. DVD afspiller, hvor TVet selv skal skalere men det er jo lige meget.
Vil jeg egentlig få et bedre billede med analogt TV, hvis jeg køber et TV tuner kort til PCen?
Ville også være fedt at kunne sætte TV på pause.
Alt i alt er jeg indtil videre rigtigt godt tilfreds med mit køb.